Gjest Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Jeg prøvde nettopp en enkel svart påtjukken-kjole jeg har hatt liggende siden jeg fikk førstemann. Jeg ser ut som en svart mark med klump på midten. Lurer på om jeg enten kan redde antrekket med et fargerikt sjal, kjøpe meg burka eller om man kan bli hjemme når man er gravid og ikke passer inn i noen klær.... Litt kjedelig for gutten jeg har fra før da....
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Tja si det. Tenkte på tights og tunika eller noe kanskje.. Noe enkelt og behagelig, som jeg også kan bruke etter fødselen.. Kommer ann på været også selvfølgelig. Kan fort bli kaaldt her..
to + en til Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 Jeg skal i konfirmasjon 2 mai og har termin den dagen. Har ikke peiling på hva jeg skal ha på meg, vil egentlig ikke kjøpe noe nytt heller. Men nå har jeg virkelig ikke noen klær som passer annet enn joggebukse og tynne gensre som jeg bruker inne. Hvor finner dere fine tunika som dere ikke ser veldig stor ut i da?
Celeste85 Skrevet 15. april 2010 #4 Skrevet 15. april 2010 Jeg har termin 21 mai så jeg blir hjemme den dagen jeg tror jeg.. he he;) For syns skyld MEN må i konfirmasjon 8 mai så har tenkt til å finne en fotsid kjole så jeg kan skjule eventuelle hovne ben. Dessverre er det ingen butikker som har fått inn lang kjole enda:(
ma:) Skrevet 15. april 2010 #5 Skrevet 15. april 2010 17. mai regner jeg med at jeg er på hytta og ikke trenger å tenke nevneverdig over hva jeg skal ha på meg. Får bruke muligheten til å reise vekk på 17. mai nå når vi ikke har barn. Skal i konfirmasjon neste helg. Skal ha på en sommerkjole jeg har fra før jeg ble gravid. Den går av rett under puppene og magen passer fint i. Har faktisk to kjoler å velge mellom.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 15. april 2010 #6 Skrevet 15. april 2010 hehe.. svart mark Jeg skal ha en kjole jeg har lånt av ei venninne. Den er det brokadeliv på med plass til magen. Kortermet og går ca til rett over knærne. Den er rosa og brun i litt silke og chiffon-stoff.
2010 Mammaen Skrevet 15. april 2010 #7 Skrevet 15. april 2010 Oi, litt vanskelig. Har termin 17 mai, så er jeg på klinikken er den saken ganske grei. Har jeg ikke fått ut baby enda har jeg ikke mye å velge mellom, så da har jeg et dongeriskjørt fra Polarn og Pyret som er ok, og så må jeg ha en topp til som passer og en cardigan over (og har jeg nettopp fått ut babyen kan det nok passe med det antrekket livevel hvis vi skal ut av huset ;-)
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 15. april 2010 #8 Skrevet 15. april 2010 *ler godt* tenker jeg kanskje skal prøve på bunaden *hihi* Hvis jeg får den på skal jeg sannelig bruke den også!
mammantilT&I Skrevet 15. april 2010 #9 Skrevet 15. april 2010 har termin på 17 mai så jeg satser på lekker blå sykehus-skjorte med tilhørende crocs og sliten joggebukse;) he he.. neida om littla er kommet ut litt før blir det nok 17 mai tog på tv dette året og muligens grilling hos svigerfar, der er dresscoden ganske så avslappet... er hun ikke kommet ut så er jeg på overtid og da blir det iallefall tog på tv og sofaen.,.. og her i sofaen er dresscoden veldig avslappet;)
Cæm79 Skrevet 15. april 2010 #10 Skrevet 15. april 2010 De har fått inn en hvit, pen og enkel tunika i lin på H&M. Den har jeg "kapret"! Kommer til å kjøre den med tights og ballerina-sko. Skal ta keisersnitt 18. mai, så jeg vet at jeg er "huge" den dagen og klar for noe som er lett og ledig, men som også ser pent ut.
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 15. april 2010 #11 Skrevet 15. april 2010 Blir nok en fin hvit kjole eller svart. Litt usikker ennå. Men de er trange på brystet også går de lissom ut over magen, men jeg er jo ferdig til 17 mai, så brått kjøper jeg meg noe fint, hvis magen er som ho mor vil=) hihi....
Gjest Skrevet 15. april 2010 #12 Skrevet 15. april 2010 Jeg skal ha hvite mammatights og tunika. På den Kule Magen på Majorstua i Oslo har de många fina tuniker. Massimo Dutti (http://www.massimodutti.com/Dutti/) har også mye fint.
swirly Skrevet 15. april 2010 #13 Skrevet 15. april 2010 Joggebukse ftw! hehe, har termin 30. mai, så har store planer om å sitte å nyte sola, hvis det blir sol da, på verandaen, og nøye meg med å se på toget på tvn Skal finne noen flagg da, og ha noe godt til middag.
Gjøkeredet③ Skrevet 15. april 2010 #14 Skrevet 15. april 2010 Jeg har jo egentlig veldig lyst til å ha på meg bunaden min, i og med at jeg har termin til uka er jo det mulig i teorien ihvertfall.. Men så syntes jeg å huske fra i fjor at den var veeeldig lite ammevennlig... Hmmm.... Dette må undersøkes;o)
Nickey Mouse Skrevet 15. april 2010 #15 Skrevet 15. april 2010 Æsj, gledet meg til å bruke bunaden, helt til du nevnte at den er lite ammevennlig. Funket i dåpen til eldstemann da, men da kunne vi trekke oss tilbake i private omgivelser. Kanskje ikke like kult å skrelle av seg halve bunaden i full offentlighet... He he!
*LillaMeg* Skrevet 15. april 2010 #16 Skrevet 15. april 2010 En søppelsekk... eller en pyjamas.. Er jeg gravid, så kan jeg alltids ta på meg den ene fine mamma kjolen jeg har, men er da på overtid, så tror jeg holder meg hjemme i pyjamasen. Har jeg født, så er mest sannsynlig kroppen min ikke helt iform, og da blir det en søppelsekk.. Evt en tunika og tights.
petite fleur Skrevet 15. april 2010 #17 Skrevet 15. april 2010 Godt spørsmål! Hvis jeg leter litt på loftet finner jeg vel teltet vårt et sted....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå