Tøvsjura Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Akkurat testet meg og jeg er gravid! Noen som kan se kjønn? Om han/hun er frisk? (Har ikke planlagt svangerskap og hadde ingen mistanke om graviditet - har drukket alkohol i påskeferien.. ) Kommer svangerskapet til å gå bra? Har to friske barn fra før - gutt og jente. Født. 20.12.88, Termin 21.12.10 Dette så dere - Aurora med to gutter; så meg gravid nå med gutt - Kristina så meg teste positivt mellom 17-18 april - Rosene så graviditet på meg fra nå eller om 2-6 måneder (er gravid allerede) - Zazzy så på meg i mars og så da graviditet på meg innen mars (ble befruktet 28 mars ++) og så både gutt og jente på meg 2 x til og med, så trodde du ikke jeg var gravid da jeg spurte for noen dager siden. Tusen takk for at dere tar dere tid til oss her inne! Jeg er glad for å gi dere positiv respons ;-) Med hilsen
Gjest Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Heisann.. Takk for din tilbake mld..Du må kose deg sikklig.. Fikk opp masse positivt på deg..Så du har en fin tid framover... Du får snart en tlf ,med gode nyheter..Nyt det deilige livet ditt..Klem
Tøvsjura Skrevet 15. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2010 Bare hyggelig :-) Er kjempeglad for at dere tar dere tid til oss her inne ;-) Håper denne telefonen innebærer en jobb snart, trenger virkelig en jobb nå (endte utdannelsen i desember 09) Kan du se kjønn på meg? Har som sagt en av hver fra før :-) Klem
Tøvsjura Skrevet 15. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2010 dytter denne opp slik at vedkommende det gjelder får lest
zassy☆ Skrevet 15. april 2010 #5 Skrevet 15. april 2010 Aaw så gøy da! Gratulerer så mye! Morsomt at jeg tok rett forrige gang da, eller ble du gravid i april? Lykke til videre uansett! Glad på dine vegne! Og kjempefint at du gir tilbakemeldinger
Tøvsjura Skrevet 15. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 15. april 2010 Takk Hadde sex med samboern min natt til 28.03 og det var nok her jeg ble gravid gitt Ser du kjønn, Zazzy? Du så to på meg sist - gutt og jente.
zassy☆ Skrevet 16. april 2010 #8 Skrevet 16. april 2010 Kan prøve å se på deg når jeg får "ånden over meg" igjen, har følt meg så sliten og bommet litt i det siste, så venter liksågodt til jeg føler meg mer sikker. (Det gjelder de andre som har spurt også hvis noen skulle titte innom her: jeg tar dere når jeg kan ) Fortsatt når jeg kikket fort i kortene får jeg opp flere på deg..men fordi jeg føler meg usikker nå vet jeg ikke helt om det er de du har fra før jeg ser også.. Men skal huske på deg! Håper du får en fin graviditet. Er det ikke typisk at det skal klaffe når man egentlig ikke prøver? hehe! Klemklem
Tøvsjura Skrevet 16. april 2010 Forfatter #9 Skrevet 16. april 2010 Den er grei ;-) Jeg skjønner at dere kan miste "ånden", dere ser jo tross alt på så manger her inne og sikkert andre rundt dere også, så jeg har full forståelse for at dere trenger hvile noen ganger ;-) Jeg håper graviditeten også blir kjempefin, men foreløpig er jeg enormt plaget med kvalme og vond rygg Apropos å klaffe når man minst venter det; jeg tror det er slik det bare er ;-) Barn melder sin ankomst når de vil ;-) Klem tilbake fra
zassy☆ Skrevet 19. april 2010 #10 Skrevet 19. april 2010 Hei når jeg ser på deg nå er det en jente jeg får opp! Ser du har blitt spådd gutt av andre..men det er altså det jeg får. Blir spennende å høre etterhvert da Håper jeg ikke har mistet teket hehe. Stor klem!
Tøvsjura Skrevet 19. april 2010 Forfatter #11 Skrevet 19. april 2010 Takk for tiden din Har faktisk kun blitt spådd gutt av Aurora (Adine, Kristina mfl. har spådd jente), så det blir spennende å se ;-) Magefølelsen sier jente - akkurat som sist svangerskap (noe som også stemte) Igjen, takk for tiden din ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå