Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Noen som har prøvd parterapi her? Og hadde det noe godt for seg? Jeg og min samboer skal prøve, men jeg er usikker på om det er noe vits. Vi er i ferd med å gå fra hverandre, men vil prøve dette som en siste løsning...
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Husk at parterapi ikke nødvendigvis har som mål å hjelpe dere med å redde forholdet. Det kan godt være at terapeauten hjelper dere til å forstå at det beste er brudd (selvsagt etter å ha satt seg godt inn i saken), og hjelpe dere til å foreta et ryddig brudd. Ønsker dere uansett lykke til!
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 Jeg og min samboer vurderer også parterapi. Hvis forholdet ikke bedrer seg etter det, så er det ikke mer å gjøre med oss da.. Hvor henvender man seg for å få dette? Koster det ikke sånn ca gaanske mye da?:-/
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #4 Skrevet 15. april 2010 Jeg har aldri vært i det, men er også nysgjerrig på hvor man tar kontakt og går fram Vi har et veldig bra forhold, men jeg tror kanskje det har best effekt FØR det anvendes som siste løsning. Mer som en forebyggende terapi.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #5 Skrevet 15. april 2010 Offetlige familievernkontor tilbyr parterapi og det er GRATIS. Google familievernkontor eller gå til http://www.bufetat.no/finnkontor/?County=0&Town=0&type=f
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #6 Skrevet 15. april 2010 Er det gratis? Skal betale 1000 kr for en time vi dette må jeg sjekke ut!
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #7 Skrevet 15. april 2010 Anonym 11:24 her Nå har jeg bestilt time til parterapi for meg og samboeren. Kontakt familievernkontoret i kommunen din. Dette er GRATIS. Hvis du har fått beskjed om å betale for time, så har du sikkert bestilt time hos private klinikker..
stjertløvetann Skrevet 15. april 2010 #8 Skrevet 15. april 2010 Vi hadde egentlig nesten gått fra hverandre vi, men gikk på fvk - og er fortsatt sammen Thumbs up fra meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå