Pingvinen med 2 gutter:))) Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Hehe føler meg skikkelig førstegangs her, men gikk glipp av mye forrige gang da jeg ble igangsatt. I går snudde babyen seg bort fra tverrleie over til det som sannsynligvis er hodeleie ( eller muligens seteleie) Jeg kjenner han styrer en del.. spes mye bevegelser og spark oppe. Men guuri for noen kraftige menssmerter jeg får innimellom! Er vel dette som er modning da.. ? Tenker at han kanskje graver hodet sitt ned..? Håper intenst at det er modning og at jeg på mandag går i fødsel (er da uke 37 blank) kommer til å slite ganske bra hvis det skal fortsette på dette viset..! Har slitt med mye kynnere siden uke 15 så det er ikke bare det heller lenger, disse "takene" tar mest fremme men også litt bak. Men de kommer ikke så ofte da. Er litt interessant hele greia, for pga styrtfødsel forrige gang og lang vei til sykehuset så må jeg kaste meg på tlf med en gang det begynner også skal de vurdere om de må sende sykebil eller helikopter.. Jada festlige greier.. Dette er også en av grunnene til at jeg skal igangsettes om ca 12 dager.. Men hadde jo hvert fint hvis jeg var skikkelig moden da! Eller at det var så modent når jeg skal inn på kontroll på mandag at de bare kan ta vannet eller noe.. (optimist ) Men hvordan i alle dager skal jeg vite når det virkelig er i gang...? Har jo egentlig ikke tid til å vente til jeg er helt sikker. Sist gang kjente jeg svært lite frem til 4 cm.. og da er det nesten for sent.. Hmm vet ikke helt hva jeg vil med dette, men dere har kanskje noen erfaringer å komme med? Er i uke 36+3 idag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå