Gå til innhold

Blir igangsatt i morgen...16.04.10


pagoda m/ny spire

Anbefalte innlegg

Heisann :) i morgen er en stor dag for oss! Da skal jeg legges inn på sus. Og skal ha en induksjon av fødselen. Pga av forrige sv.slaps uhelldige forløp. Det gikk bra men det tas ingen sjangser denne gang! Like greit, jeg føler meg trygg :) Så det blir ikke Mai barn på meg! Jeg har termin 4 mai, så jeg blir igangsatt 18 dager før termin. Jeg gleder meg og gruer meg på samme tid :) håper jeg slipper å bruke dagevis på å få dette gjort! Ellers er det ikke så mye jeg er redd for :) har født før ;) i dag skal jeg få ordnet masse ting - som vasket og få skiftet dekk på bilen. Pakket bagen min og til ungene, som skal til besteforeldre :) jeg syntes det er rart å planlegge disse tingene og vite en dato... Har ikke vært med på dette før :) men vil ønske dere lykke til damer, med forestående fødsler og hjemmelykke med små snøster :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så rart å tenke på! Har samme termindato som deg, og du skal bli satt igang imorgen! For meg så føles det fortsatt som en evighet til det kan være en fødsel på gang, men det stemmer jo rett og slett ikke :P

 

Masse lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk enig :) er knapt 38 uker på vei... Men jeg møter til avtalt tid i morgen :) ser hva som skjer!! Takker for lykkeønskninger :) og sender samme ønsker tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...