Lizzi 79 Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Hei. Er 36 + 2 i dag, og vanvittig kvalm og uvel. Sliter med litt hodepine innimellom osgså. Er dette vanlig, eller burde jeg fått sjekket dette? Synes det er litt vanskelig dette jeg, for blir fort bekymret. Er 2.gangs, men hadde ikke noen problemer under siste svangerskap, så vet ikke hva som er normalt og ikke.
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Dersom du er uvel over litt tid ville jeg ringt føden og hørt. Er mye lettere å slappe av og komme til krefter dersom du blir sjekket og vet at alt er greit. Svangerskapsforgiftning og denslags er ikke til å spøke med så ingen vits i å presse seg veldig for ikke å være til bry for helsevesnet. God bedring hvertfall.
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 Hei =) Det er greit å si i fra til noen om du ikke føler deg frisk. Bedre med en gang for mye en en gang for lite! Ellers kan jeg fortelle deg at jeg har vært mye kvalm den siste uken. (31+1 i dag) Jeg har kastet opp, og har ikke noe form. Jeg slet ganske kraftig med kvalme de 4 første mnd. Og kjenner desverre(og heldigvis) at det er svangerskapskvalmen som gjør seg gjeldene igjenn... Vet ikke om dette er vanlig. Håper det går over snart, for oss begge =)
to + en til Skrevet 15. april 2010 #4 Skrevet 15. april 2010 Kvalmen min kom også tilbake for noen uker siden, er 37+6 idag. Er også blitt plaget med migrene de siste ukene, noe som jeg ellers ikke har. Er også litt svimmel og tung/vondt i hodet. Har blitt fortalt at dette er hormonelt og normalt. Men begynner å bli litt bekymret og lei alle disse plagene vi skal få. Men må vel bare holde ut
Lizzi 79 Skrevet 15. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. april 2010 Takk for svar og omtanke. Får se an formen noen dager nå, så får jeg kontakte føden om det ikke blir bedre. Ikke noe godt å gå sånn. Heldigvis bare noen få dager igjen på jobb nå før permisjonen starter. Lykke til og god bedring til dere også. Klemz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå