Gå til innhold

Hvor mange dager igjen, torsdag 15 april? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå 12 dager igjen til termin:D

ikke lenge igjen nå! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

7... Nr 1 kom en uke før - så håper litt her jeg sitter..

Skrevet

1dag i gjenn :D e bare så gale!! ;) tiden flyr i godt selskap... Blir igangsatt på sus i morgen tidlig. Bare en dag til nå... Grugleder meg. Skal få skiftet dekk på bilen, vasket den utenpå og inni :) og pakket bagen min og til barna... De skal til besteforeldre :) så skal jeg reopp vugga og litt slikt :) som bare er kjekt!!!!

Skrevet

4 dager igjen. Er så utrolig utålmodig - Kom ut da, lillebror!

Skrevet

1 dag igjen :-) Vi venter veldig i vårsolen...

Skrevet

-10 dager over termin!!!! Still going strong..... :P

Skrevet

28 dager igjen..

Skrevet

-7 dager!!!!! Skal bruke resten av dagen med å dunke hodet i veggen for å se om det skjer noe:-S :-))

Skrevet

Termin i dag:-D

Skrevet

2 uker til i dag:) sliten av disse luure riene nå:S skal snart til jordmor å få akupentur..

Skrevet

Ja, si det?

7 dager siden termindato nå.

Skrevet

7 dager til termin nå! vurderer å pakke bagen.. var på ultralyd igår,og vandret da inne på kk og kjente litt at jeg gruer meg til å komme dit!!!første ble født på kk,og det var egentlig ganske forferdelig av mange grunner...sist var d på en liten fødestue,lettere å beholde kontrollen der syntes jeg...jaja.må jo gjennom det,ingen vei utenom..

skal bli godt å ikke være gravid lenger da,har tenkt å feire med store mengder appelsinjuice uten å dø av halsbrann!! :)

Skrevet

15 dager igjen..og det kjennes ikke ut som om han har særlig hastverk heller.. :-p

Skrevet

7...Nå går jeg og pakker bagen!

Skrevet

22 dager igjen til termin:) går ut i permisjon etter idag:D:D:D

Skrevet

5 små dager til termin! Menstermin er i dag :)

Har avsluttningen på siste oppgaven min igjenn så kan hun bare komme! Deilig! Endelig skal jeg få nyte siste del av svangerskapet mitt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...