Gå til innhold

Huff..blir lei av folk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det så mange som er så kjappe til å dømme folk her inne? Manger leser jo ikke engang teksten skikkelig før de svarer, noen misforstår sikkert av andre grunner også, men jeg synes dette blir så dumt. Tragisk rett og slett. Er jo faktisk mer vanlig å få frekke, teite svar, enne svar fra noen som faktisk bryr seg, og er villige til å sette seg inn i andre folk sin situasjon før de uttaler seg..

Så all cred til de som faktisk gidder å vise respekt og omsorg her inne! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker veldig som det er du som har skrevet innlegget om kjæresten ang hasj og greier.

Ville bare si at jeg ikke synes det er kommet særlig mange frekke innlegg der, og om du synes det så er det kanskje en del hormoner ute og går, så ta en titt imorgen igjen du.

Dessuten var du ikke veldig klar ¨på hva du egentlig mente så at folk ikke forstår skjønner jeg godt.

Skrevet

Var ment om den generelle oppførselen her, har lest en del innlegg her nå,siden jeg ikke får sove, og ser at det er mange som ikke klarer å holde seg saklige, og vær snille mot folk, hadde ingenting med hasj å gjøre :)

Skrevet

Okei ;) Men ja, er enig med deg, om du ikke skriver noe som tar bort all mulighet til at noen kan ta deg på noe, så gjør de det. Sånn bare for å; "haha, tok deg". Hvis ikke de kan det, så er det tegnsetting eller feilskrift osv. Lett å mobbe når man kan skjule hvem man er.

Skrevet

Ja, folk blir svært så tøffe når de kan trykke på anonymknappen.

Jeg klarer bare ikke å forstå hvorfor folk orker å bruke tiden sin på å såre andre med overlegg. Blir bare litt oppgitt.. :)

Skrevet

Smiiiil til verden og verden smiler til deg!! Det herlige er at det faktisk funker.. Tror mange dib- og bim-damer ikke er særlig lykkelig i hverdagen og dessverre tar det ut her inne.

Skrevet

Enig med HI.

Tror egentli det sitter en masse damer her inne med drit dårlig selvfølelse og null selvtillit, og her føler de kansje at de kan ta igjen for hvordan verden behandler dem.

Nå var jeg voksen når jeg fikk mitt første barn. Jeg hadde en mamma og eldre søstre, svigermor m.fler jeg kunne spørre til råds om det meste. Mine tanker går til stakkars unge og kansje usikre mødre (eldre og for den sk skyld) som spør om råd og får så mye dritt slengt tilbake.

Og folk lurer på hvorfor barn er så fæle mot hverandre!!!?!!!

Mon tro hvem de lærer det av???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...