Gå til innhold

2 dag uten pupp..


lissiliz❤tassen❤lillesøster

Anbefalte innlegg

Nå er det 2 hele dager siden han fikk pupp sist. Merker jeg syntes det er litt trist...

Men fy så ekkelt det er å amme etter han fikk de to små tennene..

 

Sitter her med veldig blandet følelse. Men det er han selv som har "valgt" dette. Han har den siste tiden bare fått pupp når han har vist at han vil ha, og det er nå to dager siden.....

 

Jaja da var vel ammeperioden for oss over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det også så og si over. Kanskje et par sup morgen og/eller kveld. Men nå har jeg så lite at han i alle fall ikke gidder. Så de siste par dagene har han sluppet taket omtrent før han har begynt. Men han har nå aldri vært overbegeistret for pupp.

 

Men de er nå store nok nå til å klare seg fint med maten de får utenom. Selvom det hadde kjekt å få i han antistoffene fra mm til han var rundt året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det er vemodig. Tror jeg også kommer til å synes det. Her er det pupp bare til kvelds også litt om natta. Helt uinteressert på dagtid. Så når han om kort tid tynes gjennom avvenning på natta, så er det nok over her også. Synes jeg kan være fornøyd med å ha ammet i nærmere 10mnd nå!

 

Noen som merker på kroppen denne amminga? Her har vekta stupt, dog ikke så mye som med storesøster. Har vel et jevnere matinntak nå tenker jeg. Men frykter vel egentlig ikke at ikke kiloene kommer tilbake når "hverdagen" kommer og pupp er ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... skjønner det er litt rart ja! :)

Her har vi ikke puppet på dagtid siden snuppa var rundt 7 mnd.

Kveld, av og til natt og morgen holder hun fast ved enda.

Men er vel ikke lenge igjen tenker jeg! SYnes det er helt greit så lenge det er hun som styrer det.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda er jo han som styrer dette, eller det vil si vi måtte jo starte med mme og mat fordi jeg tenkte at vi måtte få det til før jeg skulle på jobb. Og han har jo ikke ammet så mye på natten og så ble det bare slik at det ble mindre og mindre.

 

På slutten var det bare på morningen, men så ble det bare slutt. Han ville ikke ha.....

 

Skulle gjerne ha gitt han det litt til, men får heller prøve å se det positivt at vi slipper avvenning....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...