Gå til innhold

Trenger litt hjelp ang. pappaperm.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis han velger å utsette permisjonen sin, må NAV vite nøyaktig når han vil ta den før min permisjon er ferdig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Far må senest starte sin permisjon når din er ferdig. Eller han kan velge å utsette den. Da må han søke NAV og utsettelse, og han kan kun den pga jobb eller lovbestemt ferie. I søknaden setter han da påå når han har tenkt å ta permisjonen. Hvis dette froandres, så gir man bare NAV beskjed på nytt

Skrevet

Vet han må ta den innen tre år, og at han må søke om utsettelse før min permisjon er ferdig, men må han ha en detaljert plan for når han vil ta permisjonen sin??

Skrevet

skjemaet for utsettelse (http://www.nav.no/_binary?download=true&id=348959) må jo fylles ut som du har fått med deg, og da må han skrive når han har siste dag på jobben... men som så mye annet hos nav så tror jeg at han kan endre på datoene før han skal ta ut permisjonen - så lenge de har fått riktige skjemaer i utgangspunktet... men er ikke 100% sikker, da.... men er ikke mulig å skrive mange fra - til datoer på ovennevnte skjema, så må nok uansett sende med brev dersom permisjonen skal tas i bolker.. som her i gården hvor han tar 2 uker i sommer og 8 etter at jeg har hatt 2 mnd ulønnet (etter maxdato)...

sikreste er å ringe nav og få snakke med en saksbehandler...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...