Gå til innhold

Passer disse navnene bra sammen på mine tvillinger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er litt tungt med 2 3-stavelsesnavn sammen jeg da, men det er nå min mening. Fine navn begge to da, men jeg synes som sagt at de er litt tunge sammen.

Skrevet

Syns det var veldig fint sammen!! Mange velger jo navn på lik bokstav, men dette var like fint!

Skrevet

du er jammen heldig som skal ha tvillinger :)

Personlig synes jeg det hørtes mer ut som søsken navn, enn tvilling navn, men begge navna er fine :)

Skrevet

Veldig mange som bruker disse navnene. Hvorfor ikke heller finne to navn som nesten ingen bruker?

Har ei venninne som fikk 2 gutter, å hun kallte de for

Albert å Herbert. Dritkult synes nå jeg da.

Lykke til uansett.

Skrevet

Synes de passet bra sammen. Jeg er ikke fan av tvillingnavn som blir for like, type Cathrine og Christine.

Skrevet

Hei Aliceogoss,

Synes de passer veldig fint sammen, jeg. Dette er to navn i samme "sjanger" synes jeg, så de funker perfekt.

Vi har som førsteplass så langt Sigrid og Ingeborg til våre to (vi ville gjerne oppkalle) eller Agnes og Hedvig, og føler også her at de er i samme "sjanger" eller tidsepoke liksom. Det er også viktig for oss at de ikke blir mer eller mindre identiske fordi vi ønsker at de skal føle at de har hver sin identitet, spesielt når de blir helt like av utseende.

Så konklusjon: jeg synes navnene dine passer bra sammen.

Skrevet

Kjempefine navn i sammen, hvorfor skal navnene passe så godt i sammen? Hvorfor skal tvillinger ha alt likt? Tror barna blir veldig fornøyd med å ikke ha likt navn som sin tvilling jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...