Gå til innhold

flere som har mange korte ganske intense kynnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag har det vert helt håpløst mange..... hva skjer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det flere som har det slik???

Skrevet

Ja, i dag har det vært ekstremt. Holdt på bortimot 2 timer med regelmessig av og på. Føltes som jeg hadde skikkelig mageknip liksom og magen ble også helt flat på toppen så kunne fint ha balansert et vannglass der...hehe. Måtte stå å lese på eksamen mens jeg hang over en stol, for jeg klarte ikke å sitte. Klarte heller ikke å rette opp ryggen ordentlig, så gikk rundt som en 80-åring. Nå kan jeg endelig sitte igjen. Puh. Men det kommer og går enda, bare MYE svakere heldigvis. Nå føles det mer normalt slik jeg har hatt det jevnlig opp til nå.

Våknet også i natt med vondt i magen oppe ved ribbeina, men det gikk over det også. Sikkert barna som presser på ribbeina eller noe.

Men, ut fra hva jeg leser så skal man være glad for kynnerne, så jeg omfavner de. Prøver i hvertfall :)

Skrevet

ja, gårsdagen var full av kynnere fra morgen til kveld. Var på jordmor kontroll i dag og hun sa han hadde lagt seg godt ned i bekkenet, så noe har skjedd i løpet av dagen ihvertfall.. Men enda tre uker til termin, så får vel regne med flere sånne dager :-)

Skrevet

jeg er bare i uke 29 enda, så håper ikke kynnerne skal bli enda mer intense utover...

Skrevet

Det er nymåne i dag jenter, kanskje derfor det er verre i dag.. Svigermor er skråsikker på at det blir fødsel i dag, men tiden renner ut her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...