Gå til innhold

Kristina - du hadde rett (ang jobb)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du så på meg i forrige uke ang jobb jeg har søkt og vært på intervju på før påske. Du så først at jeg fikk avslag, deretter at jeg fikk den, men du trodde det første stemte og det gjorde det. Fikk brev i posten - avslag :(

Skal søke en annen jobb nå, er ikke utlyst stilling, men fikk positiv respons av vedkommende jeg snakket med på telefon i dag. Tror du jeg får denne jobben? Dette er innenfor et annet yrke enn jeg har av utdanning.

Lurte også på om du fremdeles ser positivt grav.test på søndag - 18 april? Er 3 - 6 dager over forventet mens. (Du så på meg i helga og trodde jeg kom til å teste pos. 18 april)

Født 20.12.88

Takk for tiden din

- Lillian -

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tilbakemeld :)

Det var dumt :(

Ja jeg fikk opp etterpå at du kanskje fikk den, men det var nok pga du trudde det at jeg fikk det opp også..

hm.. jeg ser iallefall at dem er veldig intr i og gi deg jobben, men litt usikker på om du får den da jeg ser at de kanskje er ute etter folk med utdanning, men samtidig føler jeg at de gir deg jobben.

ja, jeg trur forsatt det, iallefall i nærheten av den datoen, mulig det blir 17..

Skrevet

Synes det er greit å gi tilbakemelding ;-) Bare synd det ikke gikk i min favør :-( Men, er bare å fortsette fremover! :-)

Håper du har rett ang graviditet, skal ta en billig-test i morgen og evt en på lørdag/søndag igjen om mensen ikke har dukket opp.

Ser du om økonomien vår kommer til å bedre seg snart? Evt. boligkjøp, forlovelse i nærmeste fremtid?

Takk for svar :-)

Skrevet

Det er forresten er butikk-jobb alà Spar ;-) Mange ungdommer som jobber der så tror ikke utdannelse er så viktig, men du vet det kanskje bedre enn meg som "ser" ;-) Ville bare føye det til, kanskje du ser lettere om jeg får jobb der eller ikke ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...