Gå til innhold

Hei Kristina

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne du ha tenkt deg og sett litt på meg?kan gjerne se tilbake vis du vil det.

Når kommer neste barn,gravid,kjønn?

Går på prevansjon enda.

Jeg 28april 82

han 10jan 81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

trur du blir gravid om/innen 8mnd med en jente. oktober kommer opp som en god mnd.. :) får opp at dere slutter på prevansjon om/innen 2 mnd/juni

Vis du ville sett på om meg om han jeg er litt intr i nå kommer til og få bedre kontakt og eventuelt få et forhold etterhvert og da isåfall når

han : martin 01.12.88

jeg: 05.09.92

Skrevet

høres koslig ut..har bare snakket om 3 mann,her i grunnen nok med mine to gutter enda som blir 3 og 2.

Jeg bruker i grunnen ikke og spå mennesker under 18år,men du blir jo snart det ser jeg.

Får opp det kommer til og gå i bølger,tror ikke dere kommer til og bli sammen for og se det slikt.Er mye som må ordnes oppi på en måte.Men der kommer til og få bedre kontakt i juni ca.

Skrevet

Hehe.. Okei. :)

ja jeg fikk opp 2 gutter også en jente og fikk opp at det var jente du ble gravid med neste gang, så regna med at du enten hadde to gutter fra før eller at det var to som kommer senere.. :)

aha, jeg skjønner. nei er ikke så alt for lenge til.

hm.. gå i bølger, men at vi ikke blir sammen? åssen tenker du da? at kontakten kommer til og gå i bølger men at det ikke blir no forhold?

Skrevet

dere får bedre kontakt,men det blir mere som et venneskap,at dere ikke passer helt sammen.Noe begge kommer til og oppdage.

Skrevet

Okei.. takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...