lillecile Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 ?? http://gladochgrann.blogg.no/1271182386_mammaer_burde_aldrig_.html
Gjest ->>- Skrevet 14. april 2010 #2 Skrevet 14. april 2010 Sikkert ikke. Lurte du på noe, eller skulle du bare pushe nok en tåpelig kjerringblogg på folk?
Gjest Skrevet 14. april 2010 #4 Skrevet 14. april 2010 Hvorfor kan ikke mammaer feste? Og hvorfor kan pappaer feste? Jeg skjønner ikke helt disse reglene og så lenge man ikke tar barnet med seg på festen så ser jeg heller ikke noe problem med å ta seg en fest i ny og ne. Jeg kommer iallfall til å gjøre det;)
lillecile Skrevet 14. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2010 hihi..jepp bloggpushing og henting av smarte mammaer til diskusjon om alkohol... og selvfølgelig gjelder det pappaer også! overskriften er ikke nødvendigvis helt det samme som mine meninger...
Gjest ->>- Skrevet 14. april 2010 #6 Skrevet 14. april 2010 Kan du ikke bare skrive meningen din her, om det er så interessant med innspill? Klipp-og-lim duger lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå