Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg mistet helt trua på fødsel og baby i det hele tatt! Føler bare for å gå å pakke ut av fødebaggen og glemme alt! Ingen symptomer på forestående fødsel i det hele tatt!! Skikkelig oppgitt. Også blir jeg bekymret, om alt går bra osv..Kan ikke se for meg at jeg kommer hjem med baby.. Og alle som spør og maser om det ikke skjer noe, og skikkelig overrasket over at jeg er hjemme enda!!

Måtte bare lufte meg litt:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet så alt for godt hvordan du har det vennen! Men du må bare trøste deg med at babyen kommer snart. H*n er bare ikke klar enda! Var det ikke mandag du skulle settes igang? Ser ut til at jeg blir det da også, da er jeg jo 14 dager over!

Her har telefonstormen gitt seg, etter at jeg sluttet å svare på alle sms'ene og telefonsamtaler jeg "aner" kan være "har du enda ikke født"- type mas.. Hjelper ikke det spøtt på humøret, selv om de bare mener godt og er nyskjerrige! Samtige har fått beskjed (noen mer enn èn gang) at mms kommer så snart jeg kan etter fødsel!

Nei, 4xLykke ♥over termin!!! vi får nok bare smøre oss med tålmodighet desverre! men så får vi også krysse fingrene om det skjer noe i natt! Ikke sant? Opp med motet nå! :))

Skrevet

Takk for gode ord:-))

Jo, har time på mandag.

Heldigvis har kjæresten levert i bhg denne uka, orker ikke å møte folk.. Har jo gode dager også, men da er det greit at den er god og ikke blir forstyrret av alt maset og formeningene om når det skjer osv... Tenker da nok på det selv:-)

Ja,ja, nå blir det snart uansett!

Håper det enten blir ei aktiv eller rolig natt:-))

Skrevet

Men lov å gi oppdatering når det store har skjedd da! Så ser vi hvem som vinner, først! hihi..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...