Ronja&Odin Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 var helt sinnsykt rått, men tror ikke krabaten i magen satte pris på det.. var lite luft, og veldig trangt(selv om jeg hadde sitteplass) han banka og slo no veldig inni der for og si det sånn.. utover kvelden blei det innmarri ubehagelig, og jeg fikk jævlig vondt i magen.. dro hjem og har sovi.. siden jeg sliter med bekkenløsing så er jeg vandt til og ha vondt så har sett an dagen.. tenkt jeg har vært sliten så derfor jeg har hatt vondt.. men alt er så rart.. han sparker ikke som han har gjort.. virker som han har bytta helt stilling.. har vært mye liv i dag, men litt ubehaelig når han sparker.. bør jeg ringe fødeavd el er det bare noja fordi jeg var på konserten igår, så jeg innbiller meg det??
opsi fødeklar Skrevet 14. april 2010 #2 Skrevet 14. april 2010 Ring. Ring heller hundre ganger for mye enn en gang for lite. De jobber der, og har betalt for å hjelpe oss. Mest sannsynlig er alt i sin skjønneste orden, men så godt å få det bekrefta:)
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 14. april 2010 #3 Skrevet 14. april 2010 åååååååååååååååååååååå misunnelig!!!!!!! Skulle ønske jeg hadde hatt ork, hadde mulighet for å skaffe billett og greier, men har så ille vondt i bekkenet.
Ronja&Odin Skrevet 14. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2010 hehe jeg og sliter med bekkenet... ga faen jeg hehe var vært det egentlig;)
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 14. april 2010 #5 Skrevet 14. april 2010 men er ille langt i bil fra fr.stad til Oslo, også skal man jo gå til spektrum, så skal jeg stå der i et par timer...det hadde knela før de hadde kommet til første låta!
swirly Skrevet 14. april 2010 #6 Skrevet 14. april 2010 hmm, ikke for å skremme, men trodde høye bråkete konserter var fyfy i 3 trimester, ellers ville jeg vært å sett på The Baseballs her forleden, men ble rådet å la vær, fordi noen sa det kunne påvirke nurket.. Men enig med IZ, jeg hadde knela antagelig før konserten i det hele tatt hadde begynt..
Ronja&Odin Skrevet 15. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 15. april 2010 neida bare tullprat sa legen min.. spurte henne.. hun sa at babyen ikke tar skade på noen som helst måte av det, og at hvis noen sa det så viste de ikke hva de snakket om:p hadde jeg metallica billetter måtte jeg jo tross alt dra sa hun=) avventa og ringe legen igår og i dag har jeg ikke hatt noe ubehag.. (enda hvertfall, bare vært oppe en halvtime enda) så ser an i dag =)
ck76 - ny baby i 2010 :) Skrevet 15. april 2010 #8 Skrevet 15. april 2010 Hei Jeg hadde også billett, men valgte å gi den bort. Var på konsert på slutten av svangerskapet sist gang og synes det var ubehagelig. Babyen beveget seg så masse og det var trangt. En venninne av meg gjorde tilsvarende og babyen hennes snudde seg til seteleie under konserten Jeg tror ikke det er farlig i det hele tatt, men de lille inni der blir nok litt oppfjamset og beveger seg mer enn vanlig.
daimon Skrevet 15. april 2010 #9 Skrevet 15. april 2010 Arvingen min var der, han storkosa seg sammen med stefaren sin, jeg nøyde meg med å kjøre dem jeg - min sønn elsket den konserten iallefall - bra å gi babyen skikkelig musikk helt fra starten av hehehe
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 15. april 2010 #10 Skrevet 15. april 2010 var der i går selv,hadde sitte plass.. men fy og vondt det var og sitte på stola når har bekkenløsning og vond rygg.. satt som om jeg sku ha mark i ræva der inne.. Men Vesla her har begynnt og gi fra seg mer bevegelser her nå etter den konserten.. Holdt på noe grusomt i dag tidlig når jeg kom hjem fra konserten.. ta og ring du.. bare jeg som er "dum" og ikke "bryr" meg om det.. tenker at det er normalt jeg.. Men fikk beskjed av jm i dag at det måtte jeg ta litt mer alvorlig nå siden jeg er 29uker på vei
Ronja&Odin Skrevet 15. april 2010 Forfatter #11 Skrevet 15. april 2010 hmmm men skla jegh ringe fastlegen eller føden da?? uff kan nesten kjennes ut som han har snudd seg helt der inne og vil ikke ha en baby i seteleie:\
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 15. april 2010 #12 Skrevet 15. april 2010 hvis det har vært noe så har jeg lest at de velger og ringe føden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå