Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 Hvor lenge holdt dette på hos deg? Hvor lenge var den kraftig? Huff, gruer meg nesten mer til dette enn selve fødselen jeg. Hater å bruke bind!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #2 Skrevet 14. april 2010 De kraftigste blødningene var gitt seg innen en uke etter fødsel. 3 dager etter fødsel var det mer som en vanlig mens. Kom litt blod innimellom også etter første uken, men det var ikke snakk om så store mengder. Etter den første uken var det stort sett bare brunlig utflod i varierende mengde. Totalt varte min renselse i 5 uker. Jeg grudde meg også til renselsen, men den var ikke på langt nær så ille som jeg hadde forestilt meg.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #3 Skrevet 14. april 2010 Jeg blødde mye - i 10 uker. Litt mindre siste 3 ukene, men måtte ha bind, det holdt ikke med truseinnlegg. Var så sår i hele området at jeg gikk som om jeg hadde en stokk godt planta oppi ratata. Jeg brukte sinksalve og hadde glad-pack over slik det skulle bli litt mindre smertefullt. Det hjalp litt. Kjøp jerntabletter!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #4 Skrevet 14. april 2010 Jeg blødde i 13 uker etter mitt keisersnitt :-(
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #5 Skrevet 14. april 2010 Jeg blødde i 5 uker første gang, fikk mensen en uke etter:s .. Det er nå 3 uker siden fødsel, og jeg blør mye enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå