..snøklokke.. Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 Nå melder humørsvingningene seg virkelig seg for fullt... En trassig snart 4-åring og en viljesterk snart 6-åring får meg til å tenne på alle plugger! Håper det roer seg etterhvert..
Catias Skrevet 14. april 2010 #2 Skrevet 14. april 2010 Hehe...kjenner meg igjen her ja....har selv en trassig 4-åring...og istad var vi ute og han skulle skulle, og han hører jo ikke, så da begynte jeg å grine....hehe...ikke så greit å være sliten og hormonell.... Håper veldig dette roer seg etterhvert....
Multebæra Skrevet 14. april 2010 #3 Skrevet 14. april 2010 Her går det utover mannen Jeg kjeftet på han her om dagen siden han hadde satt på 40 grader og ikke 60! da han satte på vaskemaskina med håndduker. Han fikk så øra flagra. -Hva er det du gjør? Kan du ikke vaske klær du da? Nå blir det ikke rent!! Jeg nekter å bruke de skitne hånddukene etterpå. De kan du værsegod få bruke de så blir du skitten med en gang du tørker deg! Og det verste av alt, han lo av meg! Herregud, jeg snakket ikke til han på 2 timer etterpå. Hehehe, aner ikke hva som gikk av meg. Sa unnskyld når hormonene hadde gått i dvale, men han bare lo av meg å sa jeg var søt. I alle mine svangerskap blir jeg gal. Også etter når jeg er i ammetåka. Men da mest surrete og veldig veldig sårbar. Jeg griner av alt da, syns det var så ufattelig trist i jula når de reklamene kommer om forskjellige sykdommer. Jeg gråt av den der, er du over 40 og mann og må ofte på do om natten å tisse, husk du er ikke alene. Så TRIST, jeg kjente meg så igjen siden jeg tisset hver eneste natt på slutten av svangerskapet. Jaja, er morsomt i ettertid da. Jeg malte foresten også det knøtt knøtt lille doen våres GRØNT. Føles nesten ut som at jeg er i militæret når jeg skal inn å tisse der. Mannen tør ikke si nei til meg når jeg er i slike tilstander. Så da blir det litt å rette på etterpå
mamma til lillingen Skrevet 15. april 2010 #4 Skrevet 15. april 2010 Ja, huff, det er ingen spøk når hormonene begynner å herje. I går sto jeg og gråt ute på trappa da jeg ikke fikk til med å bytte en sykkelslange, følte meg som den sutrekoppen etterpå. Smilte så klart fra øre til øre da jeg endelig fikk til. Håper ingen naboer var ute akkurat da!
gutt 06 og jente nov 2010 Skrevet 15. april 2010 #5 Skrevet 15. april 2010 fikk meg en go latter nå,kjenne meg så igjen i deg multebæra..haha ..ja hormoner er virkeli ikke lett å håndtere.mn godt å vite at man ikke er alene i denne verden som en sutrete kjerring. gubben min får gjennom gå for alt,alt han gjør irritere meg,og alt han ikke gjør.så han er i ett evighets gnagg.. han har flytta inn på hjemme kontore sitt ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå