2010 Mammaen Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 Da er det meste av utstyr kommet i hus. Hadde tenkt å vente et par uker til med siste tingene, men var litt bestillingstid på noe av det og få igjen (kun 2 stellebord) så tok ikke sjansen på å vente og bli stående uten plutselig (tips til andre er å sjekke litt god tid i forkant!). Gjenstår en del småtterier, men greit å ha noe å drive med de siste ukene også. Over helgen skal jeg begynne å vaske sengtøy, klær, kluter og annet dill. Selv om det nå ikke er lenge igjen synes jeg det er skummelt å være så "ferdig". Er fremdeles litt nervøs innimellom for at ting kan gå galt - selv om jeg -vet- at alt er i skjønneste orden. I uke 38 tenker jeg at alt bør være montert, vasket, og mer eller mindre klart til bruk. Noen andre som begynner å nærme seg å bli ferdig med å få ting i hus? Og synes dere det er litt skummelt?
Pingvinen med 2 gutter:))) Skrevet 14. april 2010 #2 Skrevet 14. april 2010 Jeg er så godt som ferdig jeg også (Er 1 uke lenger enn deg..) Kjøpte den siste tingen jeg vet jeg trenger idag, nemlig overmadrass til vugga. Så nå skal den på vask i dag. Resten av sengtøyet og klærne er allerede vasket og på plass i kommoden Men jeg skal i teorien bli satt igang om 13 dager(hvis han ligger rett vei) så jeg har ikke så kjempe god tid på meg Jeg må si meg enig i at det er litt skummelt ja. Blir litt sånn tenk hvis...,.. huff nei det må bare gå bra!
3 tøffe og 1 prinsesse Skrevet 14. april 2010 #3 Skrevet 14. april 2010 Oj...har ett stykke igjen jeg da Føler jae har så god tid men 23 dager går vedlig fort. Har begynt som smått men må vel få opp dampen! Lykke til!
mammantilT&I Skrevet 14. april 2010 #4 Skrevet 14. april 2010 er også 35+4 og her er alt på plass... samboeren min syns jeg var litt tidlig ute som starta innkjøpa i januar, men er veldig glad for det nå.. formen er ikke bra for tida..har voldsomme kynnere og en rygg som ikke klarer mange skrittene om gangen.. så da er jeg glad for at baby innkjøpene var i boks mens det fortsatt var lystbetont å dra ut å handle dem;)
Gjest Skrevet 14. april 2010 #5 Skrevet 14. april 2010 Var ferdig med de siste innkjøpene i går og går inn i uke 39 i morgen. Har enda litt småpjusk igjen i huset - som vasking av noe tøy, male stellebordet ol. Kjekt å ha noe å gjøre mens man venter, venter og venter;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå