Gå til innhold

Nummer tre på vei?


thomas06

Anbefalte innlegg

Kvalm, metallsmak i munnen og ikke minst: uteblitt mens. Dette lover bra. Fikk svakt utslag på test i dag, men vet jo egentlig det av svak er like bra som sterk.

 

Det er en like magisk følelse som de første gangene.

 

Håper jeg får beholde lillemann (for det kan da ikke være en jente denne gang...?)

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer:) Ja, det er en magisk følelse! Testen ligger fortsatt på badet så jeg kan sjekke strekene når jeg vil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jepp, er nr tre for oss også:) Vi har to gutter fra før, og er innstilte på en skikkelig guttegjeng her i huset.. Jeg føler meg som en gutte-mamma, med biler, tåg og star wars, hehe. Blir selvsagt like glad uansett hva det er, og ber bare om at vi får et friskt barn til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye:) Nr.3 her også. Har 2 jenter fra før av, så tror mannen ønsker seg en gutt denne gangen. Kan være litt kjedelig å være eneste hane i kurven av og til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjekt at vi er flere som skal ha nr 3 da:)

 

Jeg har også to gutter fra før, men jeg bryr meg veldig lite om hva det blir denne gangen. Tar gjerne en gutt til jeg:) Håper på en frisk unge iallefall :)

 

Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle dere med nummer tre i vente.

Det ser ut som om jeg er i ferd med å miste. Har hatt en SA før, og dette ligner... Jeg føler meg trist og tung, men ser at det rent praktisk kan passe bedre senere.

 

Ønsker dere alle lykke til med nummer tre, og håper på å bli en trebanrsmamma en gang i fremtiden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så trist!! Er du sikker? Håper det går fint uansett, kanskje du burde ringe gynekolog?

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...