Gå til innhold

Noen som skal ha vugge til lille nurket?


Har en prins,venter prinesse:)

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst på det, men har hørt at den bare kan brukes til nurket 4-6 mnd gammel så er litt i tvil. Stemmer det?

Hadde vært greit med vugge mens den lille skal være på rommet vårt for den tar ikke så stor plass. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, vi skal ha vugge til babyen vår den første tiden. Tenker også at vi ikke skal bruke den lenger enn til 3-4-5 måneder før vi kjøper sprinkelseng. Vi startet med sprinkelseng til førstemann og han fikk panikk hver gang han ble lagt i den, ville holdes og vugges, fram til ca 6 mndr så da gjør vi det heller slik:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt Monica vugge på barnas hus og den er kjempefin! Jeg syntes det er litt praktisk for oss siden den har hjul og vi har åpen planløsning uten dørstokker mellom dørene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha vugge. Låner av foreldrene mine som har en min oldefar har laget. Tanken er egentlig å ha den stående i stua, men hvis den lille frøkna ikke trives i sprinkelseng i starten får vi flytte vugga ned på soverommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har tatt inn vugge på soveromet nå etter oldefaren til babyen.. vi brukte det ikke på første mann han lå i sprinkelseng og har den enda . vi har liten plass og håper den lille kan ligge lengst mulig i vugga for har ikke noe annen seng enda. så for se hva vi gjør når den tid kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å ha en vugge/korg i stua når babyen hviler på dagen, synes jeg.. Yngstedatteren min brukte den hele første året, til og med jenta på 3 krøp oppi der for å hvile seg av og til.... :o) Så den skal nok frem igjen når lillebror kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei...

Vi har også kjøpt en vugge. Lånte en forrige gang jeg fikk barn, og syntes et var ett must i begynnelsen. Er kjemp fornøyd m denne fordi den kan gjøres om til en liten benk til barne rommet etter på. Kostet ikke så mye heller.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en vugge vi skal ta fram igjen nå snart. Den kan ikke brukes så veldig lenge, ca 5mnd, pga barnet blir mer bevegelig og kan falle utav.. Så vi har gått over til sprinkelseng ca ved den alderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også ha vugge, tenkte å ha den stående på stua :) Låner en etter søskenbarnet mitt. Vugga er 10 år gammel, så jeg må nok investere i ny madrass til den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Det blir vel en vugge her også. Førstemann er bare 1år og 10 mnd når vesla kommer til verden så jeg synes det er litt tidelig å ha han i junior seng. Derfor tenker jeg at vi like så godt kan kjøpe en vugge til vesla som hun kan ha til hun arver storebror sin sprinkelseng. Mest fornuftige er vel kanskje å kjøpe en sånn sprinkel seng fra Ikea hvor man kan ta vekk den ene siden helt som eldstemann kan ha da. Hmmm... Tenke tenke tenke......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel litt fra nurk til nurk hvor lenge de kan ligge i vugge. samboeren min lå i en slik babykurv til han var ca 8mnd mens jeg måtte ha sprinkelseng tidlig. vi skal ha kurven til hennes far og vi har kjøpt sprinkelseng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :) Vi skal ha "gammeldags" trevugge i hverdagsrommet og har kjøpt vugge som kan henge på veggen fra purnatur.no. Denne er grei hvis dere har liten plass!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...