Gå til innhold

Noen som skal ha vugge til lille nurket?

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst på det, men har hørt at den bare kan brukes til nurket 4-6 mnd gammel så er litt i tvil. Stemmer det?

Hadde vært greit med vugge mens den lille skal være på rommet vårt for den tar ikke så stor plass. :o)

Fortsetter under...

Ja, vi skal ha vugge til babyen vår den første tiden. Tenker også at vi ikke skal bruke den lenger enn til 3-4-5 måneder før vi kjøper sprinkelseng. Vi startet med sprinkelseng til førstemann og han fikk panikk hver gang han ble lagt i den, ville holdes og vugges, fram til ca 6 mndr så da gjør vi det heller slik:)

vi har tatt inn vugge på soveromet nå etter oldefaren til babyen.. vi brukte det ikke på første mann han lå i sprinkelseng og har den enda . vi har liten plass og håper den lille kan ligge lengst mulig i vugga for har ikke noe annen seng enda. så for se hva vi gjør når den tid kommer..

Greit å ha en vugge/korg i stua når babyen hviler på dagen, synes jeg.. Yngstedatteren min brukte den hele første året, til og med jenta på 3 krøp oppi der for å hvile seg av og til.... :o) Så den skal nok frem igjen når lillebror kommer..

Annonse

Hmmm... Det blir vel en vugge her også. Førstemann er bare 1år og 10 mnd når vesla kommer til verden så jeg synes det er litt tidelig å ha han i junior seng. Derfor tenker jeg at vi like så godt kan kjøpe en vugge til vesla som hun kan ha til hun arver storebror sin sprinkelseng. Mest fornuftige er vel kanskje å kjøpe en sånn sprinkel seng fra Ikea hvor man kan ta vekk den ene siden helt som eldstemann kan ha da. Hmmm... Tenke tenke tenke......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...