Gå til innhold

Vesla har lært seg å leke gjemsel! ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 8 mnd og satt og lekte i stuen. Jeg gikk ut på kjøkkenet for å rydde litt og hørte at hun styrte på der inne. Så ble lydene litt mer misfornøyde og jeg gikk inn i stuen for å se etter hva det var. Vi har en ganske stor vinkelstue med dør ut til gangen. Så jeg så der hun pleier å være og tok et kjapt overblikk. Ingen baby. Kikket ut i gangen der hun noen ganger krabber ut. Ingen baby, men mer lyder som definitivt hørtes ut som det kom fra stuen. Kikket under spisebordet siden hun av og til krabber over nederste delen av stolene og setter seg fast mellom stolbena der, men nei.

På dette tidspunktet begynte jeg å bli en tanke forvirret, kikket til og med ned i en lekekasse for å se at hun ikke hadde ramlet oppi en av dem. Så kom det et høylytt "mamma!" som fikk meg til å se i retning stuebordet, men så fortsatt ingen baby. Gikk likevel bort, så ingen under, kun vippestolen som jeg lar stå under bordet på dagen for at den ikke skal stå i veien, men lydene kom jo derifra....så satte meg på huk og kikket og joda, oppi vippestolen, under bordet satt hun på kne og stanget hode opp i bordet og kom seg ikke ned. Kunne jo ikke annet enn å le da, hehe... Lover godt som fremtidig deltaker i gjemsel dette her når hun klarer å lure mammaen sin i en så ung alder ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så søt da :) ...hadde bare min jente også lekt så godt av seg selv, her står hun ved siden av meg, med ei hand på buksa mi så jeg ikke kan stikke av, sukk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...