Gå til innhold

20 uker i dag og ting kunne ikke vært mer...

Anbefalte innlegg

Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

Fantastisk! Jeg gikk fra 100% sykmelding til 80% i går, og har aldri gleda meg så mye til å jobbe før! Det blir riktignok bare 1 og en halv dag i uka, men jeg ser det positive i det, da har jeg nemlig 5 dager i uka på å forberede hjemmet til den lille kommer :D Kvalmen har begynt å dabbe av, og jeg har endelig begynt å legge litt på meg ( opp 0,9 kg fra startvekt. er 176 cm og veide 62 fra før, gikk så ned 7 kg(!!) så totalt har jeg gått opp 7,9 kg..hehe )! Sola skinner, jeg har masse energi, og lille Liam i magen sparker og styrer nedi der som bare det! Nå, for første gang gjennom hele svangerskapet, koser jeg meg virkelig med graviditeten!

Ikke misforstå, jeg har vært overlykkelig over spiren i magen, men med konstant kvalme og et altfor knyttet vennskap til 10-liters bøtta, er det vanskelig å nyte tiden!

Nå vasker jeg og styrer og steller hele dagen! Er fortsatt kvalm, men ikke i nærheten av slik det var! Og jeg har så mye prosjekter jeg har lyst til å begynne på !

Livet er HERLIG for øyeblikket!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt å høre :) Lykke til videre :)

Skrevet

Du har min sterkeste medfølelse og er veldig glad på dine vegne - den kvalmen er bare det verste... Håper du kommer til hektene fort og får et fint svangerskap videre :-)

Skrevet

Så utrolig flott da!!!! Kjekt å føle at energien sakte men sikkert kommer tilbake igjen ja:)

Da har vi vel termin på likt vi da; 3 september:)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...