Gå til innhold

fy søren ka mange kynnere ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

sette me ned for en time siden og hatt vertfall 15 kynnere på en tme, er i uke 33

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mange.. Da er det vel heller maseveer. Kynnere skal en vistnok ha ca tre på en halvtime.. Er det mer, er det veer. Det fortalte fødselsoverlegen meg. Jeg har fler, og har dermed maseveer, men ikke at det er så mye forkjell. Bare himla slitsomt..

Skrevet

komt langt du da??

jeg er uke 33

Skrevet

Jeg er i uke 37, men maseveer kan en vist ha i mange uker, men går jo ann å sjekke med føden om du er usikker.

Skrevet

Jeg måtte på føden for en sjekk for modning når dette skjedde meg. Fikk hvert 5 min. Ble sykemeldt med streng beskjed om å ta det med ro... Er 30+3

Skrevet

Jeg er bare 29 uker og i går var det helt ekstremt. Det holdt på regelmessig i strekk omkring 2 timer. Ikke før en hadde gitt seg så startet en ny. Gjorde halvvondt, eller som mageknip liksom, og du må puste annerledes. Dette ga seg til mer "vanlige" kynnere etterhvert. Og i dag har jeg bare "normale" kynnere....i hvertfall så langt. Bank i bordet.

Kan nok ikke tenke meg jeg hadde veer for jeg har jo kommet så kort, og i tillegg hadde jeg lang livmorhals på kontroll i forrige uke, men dere som har kommet litt lenger... jeg vet ikke jeg. Kanskje verdt å ta en telefon. Kommer nok til å gjøre det samme om jeg skulle få det samme i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...