Gjest Skrevet 14. april 2010 #26 Skrevet 14. april 2010 Kanskje mamma'n til denne jenta skal få lov til nettop det å tenke selv da, uten at alle andre skal blande seg?
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #27 Skrevet 14. april 2010 Initialene er forbokstavene. Hvis jeg heter Anne Maria Nilsen er mine initialer AMN, ikke A Maria...
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #28 Skrevet 14. april 2010 Jeg hadde med PCen på sykehuset etter andre fødsel. Barnet sov mye så det var masse "dødtid".
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #29 Skrevet 14. april 2010 Og de hadde trådløst nett på sykehuset, ja.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #30 Skrevet 14. april 2010 Jeg syntes det var farlig likt Ulykke, jeg da... Og jeg synes Lykke er et mindre pent navn. Men å si at du synes synd på babyen, er ikke det å gå litt vel langt? Det finnes mange barn rundt omkring i landet som har navn som er MYE "verre" enn dette.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #31 Skrevet 14. april 2010 Nå så jeg at en sinna mamma hadde dukket opp i tråden også, ganske forståelig i og for seg. Jeg leste ikke svarene i tråden før jeg svarte. Jeg er fremdeles skeptisk til navnet Lykke, men Una er virkelig et *nydelig* navn, og det blir mye mindre "ulykkeaktig" enn Unn Lykke. Jeg hadde lyst til å kalle en evt datter Una, men vi har en Runa i nær familie, så det ble litt for mye... Pluss at det ble en gutt. Gratulerer med en liten prinsesse! NN 20:12
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #32 Skrevet 15. april 2010 Så utrolig nydelig navn! Du har utrolig god smak!
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #33 Skrevet 15. april 2010 Det var da fryktelig man plikter å tenke på når man gir barn navn da! Jeg har ett fornavn på S og ett etternavn på M, initialene blir SM, og jo da, har fått høre gjennom oppveksten at jeg liker det tøft i senga.. Men man blir da ikke knekt av sånt, blir bare for dumt.. Jeg er ikke veldig glad i Una, men syns Lykke var nydelig, og sammen var det veldig pent Gratulerer som nybakt mor, og velkommen i gjengen som stadig finner ut hvem sine venner er..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå