Gå til innhold

Å, nei! Stakkars liten pike!(Ang. navn)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje mamma'n til denne jenta skal få lov til nettop det å tenke selv da, uten at alle andre skal blande seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Initialene er forbokstavene. Hvis jeg heter Anne Maria Nilsen er mine initialer AMN, ikke A Maria...

Skrevet

Jeg hadde med PCen på sykehuset etter andre fødsel. Barnet sov mye så det var masse "dødtid".

Skrevet

Og de hadde trådløst nett på sykehuset, ja.

Skrevet

Jeg syntes det var farlig likt Ulykke, jeg da... Og jeg synes Lykke er et mindre pent navn. Men å si at du synes synd på babyen, er ikke det å gå litt vel langt? Det finnes mange barn rundt omkring i landet som har navn som er MYE "verre" enn dette.

Skrevet

Nå så jeg at en sinna mamma hadde dukket opp i tråden også, ganske forståelig i og for seg. Jeg leste ikke svarene i tråden før jeg svarte.

Jeg er fremdeles skeptisk til navnet Lykke, men Una er virkelig et *nydelig* navn, og det blir mye mindre "ulykkeaktig" enn Unn Lykke. Jeg hadde lyst til å kalle en evt datter Una, men vi har en Runa i nær familie, så det ble litt for mye... Pluss at det ble en gutt. :) Gratulerer med en liten prinsesse!

NN 20:12

Skrevet

Så utrolig nydelig navn! Du har utrolig god smak!

Skrevet

Det var da fryktelig man plikter å tenke på når man gir barn navn da!

Jeg har ett fornavn på S og ett etternavn på M, initialene blir SM, og jo da, har fått høre gjennom oppveksten at jeg liker det tøft i senga.. Men man blir da ikke knekt av sånt, blir bare for dumt..

Jeg er ikke veldig glad i Una, men syns Lykke var nydelig, og sammen var det veldig pent :)

Gratulerer som nybakt mor, og velkommen i gjengen som stadig finner ut hvem sine venner er..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...