Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 Jeg handler vinterklær og sko på salg - dette er dyre ting når det er fullpris, og så legger jeg det til side til neste høst/vinter. Er dette bare teit eller er det flere som meg?
Fløtepus&Tigergutt Skrevet 14. april 2010 #2 Skrevet 14. april 2010 Jeg handler vinterklær på salg men ikke nødvendigvis sko, da jeg har bommet noen ganger og det er blitt for smått innen det skal brukes. Jeg syns ikke det er teit, vil heller si det er økonomisk og fornuftig :-)
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #3 Skrevet 14. april 2010 Jeg hadde en plan om det i fjor, men fant heldigvis ikke størrelsen jeg regnet med ville passe denne vinteren, for når høsten kom og vi skulle kjøpe dress, så måtte vi ha en størrelse mindre enn vi regnet med, så da hadde jeg brukt noen hundrelapper på klær vi ikke ville fått brukt. Neste vinter er nok den størrelsen for liten, så vil hadde nok ikke fått brukt den da heller. Sko hadde jeg hvertfall ikke kjøpt, det er jo helt umulig å vite hvor mange størrelser beina vokser i løpet av sommeren.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #4 Skrevet 14. april 2010 Har brent meg på det noen ganger, så det gjør ikke jeg. ungene vokser sånn i rykk og napp, Handlet inn en reimadress bla som jeg aldri fikk brukt. og sko har jeg bommet på. Så her handles det når sesongene starter. Handler da billigere men gode merker. Gidder ikke bruke mer penger på dresser til over 1000,- når barna holder seg like tørre og varme i dresser til 5-600.
Martin+Mamma Skrevet 14. april 2010 #5 Skrevet 14. april 2010 Nei, jeg venter. Vil ha ting i riktig str. Syns det er vanskelig å forutse. Syns det er mye mer stas å kjøpe noe når det skal brukes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå