Bille25 Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 Og han kom 11 dager for termin Begynte med rier på lørdags formiddag. De økte sakte utover dagen, så tenkte at dette sikkert var falsk alarm. Men så plutselig snur det hele, og fra og gå 25 min mellom vær rie ble det plutselig 3-5 min mellom hver!!! Kom på sykehuset kl 20 hvor jeg ble undersøkt og hadde 5 cm åpning. Mens jordmor skulle registrere riene min ble åpningen plutselig 7 cm, og det bare på noen minutter. Så da var det bare og bytte til føderom og da var det plutselig full åpning! Fikk lystgass da noe annet ikke var akutelt siden det gikk så fort. etter 4 pressrier kom lille prinsen ut kl 22.23 Gikk utrolig fort til førstegangsfødene og være, og uten å revne Er veldig fornøyd med min første fødsel må jeg si. Var sinnsykt ondt ja, men all smerter forsvant når han kom ut
bolla piggsvin Skrevet 14. april 2010 #2 Skrevet 14. april 2010 oi den drømme fødselen da! gratulerer så mye..
Lala12 Skrevet 14. april 2010 #3 Skrevet 14. april 2010 Wow, dette hørtes ut som en utrolig fin fødsel ja! Gratulerer så mye.
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 14. april 2010 #4 Skrevet 14. april 2010 hørtes ut som en fin fødsel! gratulerer så mye!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå