Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 helt perfekt! Det var jo ikke ille i det hele tatt, drakk derre sukkervannet, 4 dl, men slettes ikke ille... SØTT ja, men ikke noe å klage over nei... ) Hjertelyden var på 160, noe som var bra, for å si det slik, ALT var faktisk helt bra med meg og den lille! Fikk 50% sykemelding, noe som e bra for min del! )
meg83 Skrevet 14. april 2010 #2 Skrevet 14. april 2010 Så bra! Må bare si at jeg opplevde den testen som noe helt forferdelig og holdt på å kaste opp. Man er tydeligvis ulike
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 14. april 2010 #3 Skrevet 14. april 2010 Godt å høre at det ikke var ille. For jeg skal ta sukkerbelastning snart på sykehuset. Må følges ekstra opp pga jeg hadde svangerskapsdiabetes sist da jeg gikk gravid med dattera mi.
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 14. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2010 Ja, jeg må si jeg hadde gruet meg til denne dagen! Trodde også at jeg skulle bli kvalm å kaste opp... Men det gikk helt fint... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå