Gå til innhold

Det som skjedde på ultralyden nå...


trebarnsmor21år

Anbefalte innlegg

... var at terminen ble flyttet fra 25. august og til 13 september.

Jenta er så lita stakkar, så måtte ta hennsyn til henne å :( gutten stor-ksoer deg inni der å er stor og flott! Erter søstra si som bare det så vi, hehe.

 

Men jeg kommer til å føde før, såklart, for uansett så kommer jeg til å bli satt igang i uke 38, men dem sier jeg føder før det også ettersom jeg fikk premature rier i forrige svangerskap i uke 29-30, og at det er så tett mellom svangerskapene, så dem sa jeg skulle forberede meg på litt premature barn..

 

om dere vil se alle ultralydbildene kan dere se på :

www.lilleleander.blogg.no

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åå, spennende å få gutt og jente på ei gang =)

skal selv ha to gutter i beg av sept, men kikker både hos august og sept da vi har stor sjanse for å få før.. spennende tid vi har i møte =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme gjør jeg, hehe. Det er jo 100% sikkert at mine to kommer i august for får ikke gå lengre enn uke 36. så titter innom både på august og september :)

termin til guttungen er jo 25 august å så, jenta som har 13 september, litt mindre ho :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men det kan vel skje at de er litt ulike.. Mine var også det, men lårbeinet var det samme på begge så dato ble satt ut fra den da.. ellers så er tvilling en bitte litt større og kunne komme rett rundt 25. august.. På grunn av modning i forhold til eventuelt keisersnitt osv mente jordmor det var best å sette den seneste datoen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...