Gjest sug lut Skrevet 14. april 2010 #26 Skrevet 14. april 2010 Det hørtes faktisk ganske sexy ut. Hvis jeg hadde vært hun på tjue hadde jeg vært max fornøyd, og om jeg hadde vært mannen din også.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #27 Skrevet 14. april 2010 Takk for mange svar. Det siste der fra suglut var litt undøvendig, men men.. Nei, han har ikke brukt kondom.. Det er enkelt å si at det er øksa på kuken og rett ut, men det er ikke så enkelt i praksis. Det kommer nok til å bli et brudd, men vi har en lang vei foran oss. Når det er barn inni bildet må ting gjøres skånsomt. Først må sjokket legge seg, så kommer vel en helvettes til reaksjon. Jeg har hele livet vært svært destruktiv, men dette er første gangen "jeg kjente at noen spytta på meg" om dere skjønner...... HI
Gjest sug lut Skrevet 14. april 2010 #28 Skrevet 14. april 2010 Han har jo virkelig ikke vinnerlykke. Du spør, du sier at alt er greit bare han sier det, og så får han en støvel i bjellene når han sier det. Stakkars jævel.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #29 Skrevet 14. april 2010 Fint vi har sug lut som kan piffe opp debatten da... Jeg hadde seriøst straffet ham så hardt jeg bare kunne. Jeg hadde ydmyket ham, dratt han ned i søla, spyttet på ham, sparket ham mens han lå nede. Jeg hadde dratt fram alt jeg visste var hans svake sider, det han har komplekser for, det han skjemmes for og det han ønsker skulle vært annerledes. Jeg hadde smelt det i ansiktet på ham, gang på gang. Og det hadde vel vært spikeren i kista. Og kanskje ikke helt produktivt. Men det hadde vært morsomt i hvertfall. Hehe. Eventuelt kan du dra den "stille straffen"....skal visstnok være mye verre enn at man blir sint. Bare ikke si noen ting. Forklar ham at du er så innmari skuffet over ham at du trenger tid på deg til å tenke over dette. Og så bruker du så laaang tid som mulig. Så får han sitte der og grue seg til straffen. Nei uff, jeg vet ikke hva jeg skal si, jeg synes veldig synd i deg. Og jeg håper med hele meg at dette aldri skjer meg, for så sjalu som jeg er, hadde det sannsynligvis endt med vold...jeg hadde ikke gitt meg før jeg fant denne dama (som tross alt er ganske uskyldig i dette), ramponert både livet hennes og hannes.
serin@ Skrevet 14. april 2010 #30 Skrevet 14. april 2010 Signerer Fløtepus&Tigergutt her! Mannen din høres ikke god ut...
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #31 Skrevet 14. april 2010 "min styrke er hjernen"??? Har du hjerne så vet du om dette er sant eller ikke. Og har du hjerne så vet du at å leve videre med en sånn mann er feil. Vet ikke hva som er verst.. At det er sant eller at han lyger. Like sjukt begge deler.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #32 Skrevet 14. april 2010 sug lut er da svært moderat i forhold til deg, 14:23. Du er jo en sadist!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #33 Skrevet 14. april 2010 Jøss, for et slitsomt forhold dere må ha!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #34 Skrevet 14. april 2010 Hva går du på, 1423? Du er jo fullstendig psyko.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #35 Skrevet 14. april 2010 Utifra hans beskrivelse så vil jeg tro at dette er en voldtekt der han har pyntet litt på hendelsesforløpet. Han tenner tydeligvis på dette scenariet, så det er mulig han har gjort det flere ganger, evt. vil gjøre det igjen om han kommer over flere forsvarsløse jenter. HI burde snarest ta en tur til legen og ta en runde med tester, og komme seg raskest mulig unna denne mannen.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #36 Skrevet 14. april 2010 Signerer sug lut's kommentar gitt Du spurte, og fikk svar, og nå er d han som blir straffa for d....
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #37 Skrevet 14. april 2010 Jeg hadde pakket sammen ganske så fort, hadde ikke klart å bodd i samme hus som denne mannen. Æsj. Uansett om det er sant eller ikke, så er det ikke akkurat noe pent gjort å fortelle deg dette å få deg til å tro at det er sant, så jeg hadde ikke brydd meg med om det var sant eller ikke. Jeg hadde ikke villet være ilag med en mann som kunne finne på å få meg til å tro noe sånt.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #38 Skrevet 14. april 2010 Morsomt om hu han har pult henger her inne, er gravid, og ikke aaaner hvem han er. Hehe. Jeg tror at han har funnet på det. For å se hvordan du reagerer kanskje, du sier jo at du ikke pleier å reagere på andre måter enn å "glatte over". Kanskje han faktisk ØNSKER at du skal reagere??
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #39 Skrevet 14. april 2010 En jeg har kjente for lenge siden hadde bipolar lidelse, han sa en gang at han hadde mistet faren sin. Utad virket det helt ekte. Men ei anna tok å sjekket det ut, og det stemte ikke. Jeg syns historien din samboer fortalte høres helt usansynlig ut. Men jeg kan jo ta feil. Jeg ville tatt det med ei klype salt. Og det kan være noe han dikter, men at han nesten tror det er sant selv.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #40 Skrevet 14. april 2010 Jeg tror også at det kan være en voldtekt som er blitt pyntet på... Hvem faen er det som ber om å bli voldtatt?
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #41 Skrevet 15. april 2010 Ja, dette var nok en voldtekt, men jeg håper det "bare" var en grotesk fantasi fra en som ikke er helt i balanse. Hold oss oppdaterte er du snill, HI! Dette kan ikke være lett for deg.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #42 Skrevet 15. april 2010 Synes ikke jeg er noe psyko jeg, sier bare hva jeg hadde gjort hvis jeg hadde opplevd dette. Mener dere seriøst at man bare skal gråte litt og gjøre seg til et offer, og så går det sikkert bedre etterhvert? Get even! Og la gubben skjønne at dette er ikke noe han burde prøve seg på flere ganger! Og jeg snakker faktisk ikke om å bokstavlig talt torturere ham altså, det er jo psykisk jeg mener! Det hadde jeg gjort ja! La ham pine! Fy fan for en drittsekk, han fortjener det jo! Hilsen 14.23
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #43 Skrevet 15. april 2010 ..når jeg var 20 hadde jeg sex med en mann i ei bakgate..jeg husker det knapt, vet ikke hvem han var.. Altså, jeg var ravende full...kan ikke påstå jeg følte det som voldtekt/overgrep... Sååå..akkurat dét er ikke saken her, vil jeg si!! Noen av oss jenter sliter/har slitt med selvtillitt og ens egen verdi...da resulterer det i sånne tåpelige stunts. Det er ikke andres ansvar at en selv ikke gjør noe dumt! Kanksje hu akkurat hadde blitt dumpa? Eller tatt typen på fersken? Så drømmemannen forlot byen med ei annen jente? Uansett.. det rettferdiggjør jo overhode ikke mannen din sin oppførsel. Går han på medisiner for bipolar? Er det type 1 eller 2? Har selv fått diagnosen bipolar type 2. Kan jo også være han har unskyldt seg selv og handlingene med lidelsen. Fort gjort å havne nedi den mølja..og som du sier. Du er veldig tilgivende.. (ingen unskyldning, altså! Men fort gjort å lure segselv litt...han..ikke deg. Hehe) Snakk med han. Dere høres jo ut som om dere faktisk kan snakke om de vanskelige tingene uten å fly i trynet på hverandre. Kom til bunns i dette nå, om det var en fantasi for å se hvordan du reagerer, eller om det faktisk har hendt. I såfall må dere inn å teste dere for div. sykdommer! Hvis han har gjort dette, det er sant og ikke oppspinn, så bør han snakke med psykolog/terapeut og dere bør ha noen timer sammen.. Dersom du vil fortsette livet ditt sammen med denne mannen. Hans handling(er) kan potensielt sette helsen deres i fare, og da er det på tide å gjøre noe.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #44 Skrevet 15. april 2010 Har du sjekket avisene om det er en notis eller artikkel om voldtekt fra den gjeldende kvelden/natta? Synes også dette høres ut som en pyntehistorie..
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #45 Skrevet 15. april 2010 Dette kan ha skjedd. Når jeg var 19 år hadde jeg sex i et smug i Oslo. Var så drita at det var så vidt jeg huska det etterpå... MEN vet jeg sa og gjorde mye jeg ALDRI ville gjort normalt. Har også lurt på om jeg kan ha fått noe i drinken min. Men jeg følte meg ikke voldtatt, bare håpa jeg aldri ville møte den fyren igjen... Og veldig glad for at jeg ikke trengte å fortelle om den episoden til noen (det har jeg heller ikke gjort, skammer meg).
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #46 Skrevet 15. april 2010 Jeg pleier aldri å svare på sånne innlegg, men denne gangen klarer jeg ikke å dy meg. Han samboeren din eier ikke respekt for deg. Uansett om det er sant eller ikke, og uansett om du aldri så mye maste om detaljer (hvorfor du i alle verden var intr. i det, forstår ikke jeg, men men), så ga han deg detaljer om hendelsen og nesten skrøt om det. Går ikke an å være sammen med noen som ikke respekterer deg. Du fortjener bedre!
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #47 Skrevet 16. april 2010 HI her, å tenkte å komme å oppdatere litt. Her har det vært noen turbulente dager, men det har ikke vært skrik og skrål . Mere type : Stillhet. Fra min side. Jeg har fått det skikkelig bekreftet om at dette er sant. Det venneparet som var sammens med samboeren min ved stenge tid så denne jenta, satt på fortauskanten bla. Jeg har fått navnet på jenta, da hun har et ganske uvanlig navn var det ikke vanskelig å finne henne på facebook bla. Har ikke kontaktet henne. Jeg er fremdeles sjokkert, mest over at han er i stand til å gjøre noe slikt altså med ei som er drita. En ting er om han fant ei på nett, avtalte et treff osv,. men å utnytter ei ung jente som ikke er i stand for å redegjøre for seg. Han er strengtatt voksen. Ikke at det er en voldtekt, men hun var kjempe full, å klarte såvidt å stå på bena.. Som noen sa tidligere : Enn om det var noen som gjorde dette med hannes datter?? Her mister jeg all respekt for han. Så det han har gjort mot meg da , rent praktisk kan vi jo ikke ha sex fordi han har sottet meg i en vanskelig situasjon med tanke på smitte. Videre så kan jeg ikke stole på han, kanskje han har gjort dette flere ganger? .. og det kommer sikkert til å skje igjen. Han har ingen respekt for meg, han tenker vel at jeg er der og blir der. Han elsker meg, det vet jeg. Men om han elsker meg for det mennesket jeg er, eller det jeg gjør det vet jeg ikke. Han trenger meg iallefall. Å det ser jeg. Men jeg trenger ikke dette. Dette kommer jeg ikke til å klare å glemme, tilgi eller "legge lokk på ". Utad ja, men oss i mellom.. ikke sjangse. Jeg takler ikke at han tar på meg engang. At han tar på datteren vår får jeg fnatt av!! Jeg føler at han skittner oss til. ( dette er jo bare en følelsesmessig reaksjon... ) Jeg er stille fortiden, overser han, svarer kun på det som er høyst nødvendig. Jeg klarer ikke å bli rasende engang.. Er vel lei nå. Men denne gangen må jeg ta vare på meg selv og jenta vår. For første gang i mitt liv skal jeg prioritere meg selv.. ( og snuppa selvsagt).. Å jeg skal ta et valg ut i fra mitt eget beste. Jeg er redd, skremt, og kjenner jeg har lyst til å ligge under dyna å late som om ingenting har skjedd.. Men når jeg tenker på han.. så får jeg mot! Fremtiden blir nok tung, flytting, korrdinering av plass å bo, jobb, barnehage osv. Da jeg ikke har førerkort blir ting vanskelig men ikke umulig. Skal kjøre opp nå... Når hans familie spør hva som har skjedd skal jeg be de spørre han.. å forteller han løgn skal jeg komme med sannheten. Jeg nekter å g ut fra dette med krøket rygg. Takk for alle svar. Tusen takk
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #48 Skrevet 16. april 2010 Åh,så glad jeg ble for å se dette nå! Har fulgt med på tråden her, og håpet at du skulle finne mot til å komme deg unna med rak rygg,og det ser ut som du gjør nå Om 1 år fra nå,når du sitter der i egen leilighet/hus,datteren din, med førerkort, og kun jenta di å ta ansvar for...da kan du tenke tilbake på i dag og puste lettet ut ..."jeg klarte meg heeeeeelt fint". Nå har du resten av livet på å se fremover.Nyt det!! Plutselig dukker det opp en herlig mann som er verdt deg:) Masse lykke til og god helg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå