1 fra før og 1 på vei <3 Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 Er det andre som har termin i mai som er redd for å føde 17.mai?jeg har termin 7mai,menstermin 15mai, bf har bursdag 8mai og selfølgeli så har vi også 17mai, hjelp!! jeg skal prøve å knipe igjen:p
Bea80 & Gullgutten Skrevet 14. april 2010 #2 Skrevet 14. april 2010 Min egen termin er 17 mai og ul termin 20 mai. Gjør meg egentlig ingenting om babyen blir født på 17, men eneste jeg da må bekymre meg for er hvem som skal passe på storebroren, for to av svigerinnene mine er i spania på 17mai....og kun farmor i nærheten som er hjemme. og han er ikke såååå fortrolig med henne at jeg vil hun skal ha han en hel dag (om det blir nødvendig, hun har heller aldri lagt han eller noe slikt, hun er 73 år da, like gammel som bestemor mi, han har aldri overnattet hos dem eller noe slikt heller) Da tror jeg heller jeg vil føde alene (da hadde pappaen blitt glad ) Nei, i bunn å grunn håper jeg at jeg får før den tid eller etterpå..... Alternativt får jeg ringe mor mi, men hun bor 1, 1/2 time unna......
Schuppa og Linemor+junibaby Skrevet 14. april 2010 #3 Skrevet 14. april 2010 Svigerfar døde 17. mai, da mannen min var 18. Litt spesiell dag kan du si. Hadde termin 18. mai sist, men vesla kom 7. mai. Var egentlig ikke redd for å føde 17., men lettet over at det ble 7. mai.
2010 Mammaen Skrevet 14. april 2010 #4 Skrevet 14. april 2010 Har både mens- og ultermin 17. mai, så det er jo den dagen det er mest sannsynlig at han kommer, men jeg håper at han velger en annen dag å komme på :-) Må være kjedelig å ha bursdag på 17. mai. lett å bli glemtopp i alt det andre som skjer nettopp den dagen. Akkurat å føde den dagen er ikke noe problem for min del - det blir nok ikke noe annerledes enn andre dager.
Sunniva10Jonas12<3 Skrevet 14. april 2010 #5 Skrevet 14. april 2010 Selv om du har mens-og ultermin samme dag, er det jo ikke mest sannsynlig da han kommer:p Han kommer akkurat når han vil!
fresh Skrevet 14. april 2010 #6 Skrevet 14. april 2010 ja, det er den eneste dagen jeg ikke vil føde. Om fødselen begynner da får jeg prøve å knipe igjen så godt jeg kan, hehe
Glad tobarnsmamma Skrevet 14. april 2010 #7 Skrevet 14. april 2010 Ja, har faktisk tenkt litt på det...vil ikke at lillegutt skal ha bursdag på en slik dag.. Men termin er ikke før 28. mai, så det er heldigvis ikke så veldig sannsynlig at han finner på å komme ut da.
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 14. april 2010 #8 Skrevet 14. april 2010 Det er vel en dag jeg helst ikke vil føde.. Er ikke redd for å føde den dagen, han kommer vel når han kommer. Men jeg tror nok ikke det er like moro å ha bursdag på 17 mai.. Er liksom ikke din dag føler jeg kanskje..
Gjest Skrevet 14. april 2010 #9 Skrevet 14. april 2010 Jeg er ikke akkurat redd, men ser helst at babyen får en annen bursdag. Har termin 16. mai, så det kan godt bli en realitet for meg. Det som ikke er så morsomt, er at da vi var på ultralyd, sa jordmora at hun ikke anbefalte fødsel på 17. mai (akkurat som om jeg kan styre det), fordi i Fredrikstad går 17. mai toget på veien foran sykehuset og vi vil rett og slett ikke komme inn så lenge toget går......
2010 Mammaen Skrevet 14. april 2010 #10 Skrevet 14. april 2010 Statistisk sett er det jo mest sannsynlig at vi føder på termindagen, det er derfor det settes en termin, men det er jo likevel stor (men mindre)sjanse for å velge en annen dag å komme selvsagt.
Jentu <3 har født <3 Skrevet 14. april 2010 #11 Skrevet 14. april 2010 Hadde jeg kunnet bestemme, hadde jeg nok ville styre unna den dagen, ja... Har termin 21. mai.. Men begge de to første har kommet 2 og 3 uker før termin... Så er nok veldig mentalt innstilt på å gjenta noe lignende... (farlig tanke)... Har en som er rosa russ i år, og vil så gjerne være der på 17. mai for mine andre to barn akkurat den dagen.. Og tror det meste vil være lettere med en baby i vogn, enn en mamma som nesten ikke klarer å gå.... Har ordna med mine foreldre at de tilbringer dagen i vår skolekrins, for min sønns del.. Pappaen jobber den dagen, med unntak av hvis jeg føder.. Uansett er ikke han å regne med den dagen.... Men jeg håper virkelig ikke at jeg går glipp av barnas store dag, selv.. :-) Kjedelig dag å ha bursdag på, for babyen også igrunn.....
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 14. april 2010 #12 Skrevet 14. april 2010 Jeg har termin 19.mai, og vil helst unngå 17.mai ja. Koselig for ungen å ha sin egen dag å feire bursdag på... Har heller ingen som kan passe storebror på 17.mai, vi har ingen slekt i nærheten og ikke særlig kult for naboen å drasse rundt på en unge til på 17.mai. Vil også unngå 28.mai, for da har storebror bursdag. Kjedelig for ungene og alltid måtte feire fellesbursdag... Nei, en uke før termin eller noe hadde passet fint:)
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 14. april 2010 #13 Skrevet 14. april 2010 Har termin 16 Mai og jeg har ikke lyst å føde 17 Mai,jeg har to andre unger som jeg vil se i 17 Mai tog og hun ene skal gå for første gang og da skal mamma være der og se på,ikke ligge å føde lillebror:)
♥ McQueen♥ Skrevet 14. april 2010 #14 Skrevet 14. april 2010 Mens termin 17.mai her og ul termin 13.mai. Jeg har 30 års dag 7 mai og bf har 20 mai. Maaaange dager som ikke passer for å si det sånn Men han kommer når han kommer uansett. Hjelper vel ikke hvor mye jeg kniper igjen
Elefanten Skrukkeskinn Skrevet 14. april 2010 #15 Skrevet 14. april 2010 He he, ojda! Ja litt, er jo en full nok dag som det er! Termin er 23., men er 2.gangs, så kan jo komme før. Men blir sikkert etter termin denne gangen også.
Mammatil2iMai -05 og -10 Skrevet 15. april 2010 #16 Skrevet 15. april 2010 Har termin 14 Mai og håper ikke hun kommer 17 Mai. Førstemann kom ei uke før termin, så håper virkelig virkelig at hun her gjør det også Men skjer det så skjer det.
maria isabell Skrevet 15. april 2010 #17 Skrevet 15. april 2010 tenker det er akkurat det samme hvilken dato ungen kommer bare vi overlever begge to og slipper komplikasjoner.... egentlig er det jo stas å føde 17 mai:) da husker alle bursdagen til gullet ditt... dere som venter mai barn er heldige...vi har alltid ønsket oss mai barn, klarte det nesten forrige gang med hadde sa.... når en føder i mai har babyen hele sommeren på seg til å bli stor og sterk til høsten der det vrimler av virus som ikke er bra for så babyer...
mammantilT&I Skrevet 15. april 2010 #18 Skrevet 15. april 2010 har både mens og UL termin den 17 mai, og bekymrer meg ikke om hun skulle komme på den dagen heller.. selvsagt er det kanskje kjedelig for henne å ha bursdag på denne dagen, med tanke på feiringer i fremtiden etc.. men husker da fra vi selv var små at de som fylte året i jula eller sommerferien heller ikke alltid fikk feiret på dagen sin.. Må legge til at 17 mai er min favorittdag av sånne høytider, byttet gjerne bort julaften mot 17 mai fri da jeg jobbet skift.. så for meg hadde det bare vært stas å føde på denne dagen..
megoglille Skrevet 15. april 2010 #19 Skrevet 15. april 2010 Har termin 30.april, så jeg håper virkelig at jeg ikke føder 17.mai nei...da tror jeg at jeg er rimelig lei... :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå