Gå til innhold

snart 9 mnd


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jenta vår er ivrig på å komme seg opp og bort. I går stod hun hele 17 sekunder uten å holde seg. Hun har gjort det noen sekunder før og, fra hun var 7 1/2 mnd, men da har det vært tilfeldig fordi hun har tatt etter noe på bordet. Og da datt ho ned med engang hun oppdaget at hun ikke holdt seg fast. ;-) Nå virker det som hun tørr å prøve mer. Morsomt kanskje jeg rekker å se henne gå før jeg skal begynne på jobb igjen i begynelsen av juni. :-)

 

mor til en tulle født 22/7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink hun er! Her er det ikke kommet så langt, men ser ut som han vil. hehe må nok vente litt, balansen er ikke helt 100%. eller noen ganger står han jo rundt bordet og strekker seg etter ting. men da er vel armene til hjelp

 

Ja det hadde jo vært gøy for dg å se hun gå før du starter på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink hun er.... :-)

 

SNuppa her står å holder seg fast, men kommer nok ikke til å slippe på en stund. Tryggest å holde seg fast...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink lite tulle du har!! :)

 

Jenten min (født 2507) reiser seg og står masse her også, slipper seg av og til i iver etter å leke med begge hender man da går hun i bakken..

Men øvelse gjør mester og FOR et pågangsmot de søte små har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tidlige småttiser da;)

 

her er småen begynt å prøve å reise seg, men stopper som regel på knærne;)

 

Og jeg syns vel kanskje ikke at pågangsmotet er så veldig stort jeg da.. Eller, i alle fall ikke tålmodigheten!

 

Det blir mye "kjefting" når han ikke får ting til.. hehe. Men de er nå tidige da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...