Gå til innhold

snart 9 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår er ivrig på å komme seg opp og bort. I går stod hun hele 17 sekunder uten å holde seg. Hun har gjort det noen sekunder før og, fra hun var 7 1/2 mnd, men da har det vært tilfeldig fordi hun har tatt etter noe på bordet. Og da datt ho ned med engang hun oppdaget at hun ikke holdt seg fast. ;-) Nå virker det som hun tørr å prøve mer. Morsomt kanskje jeg rekker å se henne gå før jeg skal begynne på jobb igjen i begynelsen av juni. :-)

mor til en tulle født 22/7

Skrevet

Så flink hun er! Her er det ikke kommet så langt, men ser ut som han vil. hehe må nok vente litt, balansen er ikke helt 100%. eller noen ganger står han jo rundt bordet og strekker seg etter ting. men da er vel armene til hjelp

Ja det hadde jo vært gøy for dg å se hun gå før du starter på jobb.

Skrevet

Så flink hun er.... :-)

SNuppa her står å holder seg fast, men kommer nok ikke til å slippe på en stund. Tryggest å holde seg fast...

Skrevet

Så flink lite tulle du har!! :)

Jenten min (født 2507) reiser seg og står masse her også, slipper seg av og til i iver etter å leke med begge hender man da går hun i bakken..

Men øvelse gjør mester og FOR et pågangsmot de søte små har!

Skrevet

tidlige småttiser da;)

her er småen begynt å prøve å reise seg, men stopper som regel på knærne;)

Og jeg syns vel kanskje ikke at pågangsmotet er så veldig stort jeg da.. Eller, i alle fall ikke tålmodigheten!

Det blir mye "kjefting" når han ikke får ting til.. hehe. Men de er nå tidige da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...