To tette og ei badehette ;) Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 Jeg er i hundre!! Litt smånervøs for denne fødselen da forrige fødsel startet med vannavgang og jeg var ikke moden. Gikk 5 døgn med vannavgang, fikk modningspiller og endte opp med KS. Så nå har jeg lest litt om modningsakupunktur og håper det kan virke positivt på denne fødselen. 380 kr pr gang 1 gang i uka til fødselen, er jo ikke gal pris. Er i uke 37 nå, så det er det absolutt verd hvis det funker. Dere som har tatt modningsakupunktur før: Hvor setter de nåla (ene) og funket det på dere? Hugs to my fellow pregnant ladies.! Husk at dere gjør noe viktig. Dere bærer på et lite menneske. Det er tungt og krevende, men jøss, så flink vi er!
To tette og ei badehette ;) Skrevet 14. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2010 Kjøita Fysioterapi og Akupunktur i Kristiansand. =)
Lunda med lillegutt Skrevet 14. april 2010 #4 Skrevet 14. april 2010 De setter nåler oppå ene hånda og inni den andre, et par på leggene, noen i venstre hoft (men det tror jeg også er for bekkenløsningen), to i hver side i ryggen, noen i anklene og noen i tærne. Dette har i hvertfall jeg tro på!
M@msen Skrevet 14. april 2010 #5 Skrevet 14. april 2010 Jeg gikk til 3 behandliger sist jeg var gravid, og den fødselen var helt "himmels" i forhold til den første, så blir gjenntatt denne gangen også... Jeg fikk nåler i leggene, låra, øre og hodet... Når jeg var kommet på sykehuset(i fødsel) fikk jeg "åpnings akump, nåer i lilletåa...auuuu holdt på å drepe dama, men ting skjedde da, gikk fra 4-8 cm på 30 min:) Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå