Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 Synes dere?? Selv er jeg timeglassfigur, men kunne tenkt meg lange tynne ben, mindre bryst osv..
prekæs Skrevet 14. april 2010 #2 Skrevet 14. april 2010 En velfungerende en. Med god kondis og brukte muskler:)
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #3 Skrevet 14. april 2010 Jeg synes absolutt at timeglass er finest. Uten å være overvektig, da. Litt hofter og bryster, smal midje, ser veldig kvinnelig og sexy ut:) Tynne jenter med "guttekropp" (små pupper og smale hofter) ser jo ikke kvinnelig ut. Og legger de på seg noen kilo legger de seg som regel på feil plass. Kropper som er enten store oventil (bryster) eller nedentil (hofter og lår) ser også feilproporsjonerte ut...
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #4 Skrevet 14. april 2010 De som er slank men har en fin sprettrompe. Rompe er 200 ganger viktigere enn pupper. De som legger på seg i overkropp men har flat rumpe og tynne bein er den minst sexy fasongen synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #5 Skrevet 14. april 2010 En velproposjonert kropp, med lange, slanke bein. Jeg mangler sistnevnte.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #6 Skrevet 14. april 2010 Blir jo mest riktig å spørr hvilken kvinnekropp syns du er finest. Smaken er som baken........
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #7 Skrevet 14. april 2010 En kropp som fyller seg selv fra topp til tå, også hodet, med liv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå