Piipii Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 Det er ingen som har en Carena double swing eller en babytravle søskenvogn de skal selge? I Oslo Akershus, vestfold, østfold eller buskerud.
viertre + spire Skrevet 14. april 2010 #2 Skrevet 14. april 2010 Ha med denne??? Supertilbud: http://www.kidsandcare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=559086&b_kid=225491
Piipii Skrevet 14. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2010 Teknisk feil på siden nå, men skal gå inn å sjekke etterpå
Gulosten™ Skrevet 14. april 2010 #4 Skrevet 14. april 2010 Det er ikke teknisk feil, du må ta bort %20-tegnet som sniker seg inn når du limer inn linken Utrolig billig for den vognen, men har hørt mye negativt om den. Er du interessert i en GT?
Piipii Skrevet 14. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2010 Hmm så ikke noe %20 tegn jeg:( Hvilken vogn er det da? Litt usikker på den GT vognen, syns den virker litt stor.
Gulosten™ Skrevet 14. april 2010 #6 Skrevet 14. april 2010 Det er Phil & Teds der. Vogna er helt normalt stor, utrolig mye enklere å ha med å gjøre enn Carena Double Swing, den fikk jeg i halsen allerede da jeg så på den i butikken. Bremsen var ødelagt på den da.. Hehe. Jeg er ikke helt sikker på hva den jeg har heter, men den er rød, har myggnett og regntrekk, separate sittedeler m/trekk som kan vaskes på 40 grader, kjøpte den i mars for å bruke som dagmammavogn men så fikk dagbarnet mitt barnehageplass gitt ... Men de 3 gangene jeg har brukt den var jeg kjempefornøyd! Lett å trille og lett å løfte, så får den heller ta den plassen den tar. Uansett lettere og smalere enn Carenaen Jeg vil ha 1000 kr for den.
Piipii Skrevet 14. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 14. april 2010 Ja så den vognen, var jo sykt billig:) Men greia er at jeg skal bare bruke den som sovevogn i syden:) Og det syns jeg ikke Phil & teds vognen passer helt til. Hmmm den hørtes jo ikke så dum ut den da. Eneste er at jeg er litt skeptisk til rød vogn hehe ( ja vet jeg er sær hehe) kriteriet vi har til vognen er at den skla være smal, slik at vi får trillet den inn igjennom standardører, at den blir liten når vi legger den sammen, har separerte seter og helst to kalæsjer ( detter er ikke et must altså) Du har ikke vilde av den da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå