Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 Min mann er borte på jobb annenhver uke, og da er jeg alene med sønnen vår på 1år, er i tillegg gravid og 13 uker på vei. Nå har han fått tilbud om å jobbe to ekstra dager, noe som betyr to dager mindre fri. Jeg er i et risikosvangerskap pga endel blødninger og skal derfor unngå å løfte sønnen min så mye. Sa til mannen min at jeg ikke vil at han skal jobbe to ekstra dager pga at vi vil gjerne ha han hjemme med oss pluss at jeg trenger mest mulig hjelp med sønnen vår og husarbeid osv, men han vil heller jobbe de to ekstra dagene pga ''dårlig samvittighet'' til jobben. Synes heller han burde ha dårlig samvittighet for meg og sønnen, ikke jobben. Han skal uansett slutte i jobben om 4mnd'er pga at vi skal flytte, så skjønner ikke helt hvorfor han har dårlig samvittighet for jobben i stedet for oss her hjemme. Har prøvd å snakket med han og spurt hvorfor, men får aldri noe svar. Er jeg egoistisk?
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 14. april 2010 #2 Skrevet 14. april 2010 Nei, du er ikke egoistisk. Særlig om du har risikosvangerskap, med en liten en fra før, så burde han absolutt være så mye som mulig hjemme med dere.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #4 Skrevet 14. april 2010 HI her.. Har i tillegg ikke familie i nærheten (5 timer unna) og ikke noen nære venner heller, så har ikke mulighet for avlastning av de heller. Blir bare så skuffet over mannen min, virker nesten som om jobben er viktigere enn familien Skal heldigvis flytte nær familie om 4mnd'er og mannen skal slutte å jobbe turnus og får ''vanlige'' jobbdager, så da håper jeg at det blir bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå