MammaogHerman.blogg.no Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 - Ikke helt klar for bikinisesongen enda :-) http://mammaogherman.blogg.no/
playground princess Skrevet 14. april 2010 #2 Skrevet 14. april 2010 Du gir deg ikke? Har du lest kommentarene på de andre innleggene dine?
It's all about me Skrevet 14. april 2010 #3 Skrevet 14. april 2010 Har du noe å si så si det i innlegget her inne. Gidder da for pokker ikke gå inn på en link for hver eneste ting du skriver. Herlighet da menneske, bloggen din er ikke så spennende. Hadde den vært det hadde du heller ikke trengt å legge ut spam om den hele tiden heller.
TøffiTrynet☠ Skrevet 14. april 2010 #4 Skrevet 14. april 2010 Denne dama er jo i hvertfall ikke interressert i å delta på dette forumet.. Kun spamme oss med reklame for den elendige SeogHør-bloggen sin. Jeg blir så lei!!! Kan du ikke bare gi faen egentlig? Sånn... Der fikk jeg sagt det også..
MammaogHerman.blogg.no Skrevet 14. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2010 Hehe, spam. Du leser hva du vil. Ingen tvinger deg til å gå inn i innlegget, til bloggen og heller ikke til å kommentere.
Gjest Skrevet 14. april 2010 #6 Skrevet 14. april 2010 Jeg fatter og begriper ikke hvorfor noen har en ubegripelig stor trang til å havne på topp 10 lista til blogg.no?!?! Det er patetisk og desperat å linke til hvert eneste innlegg her inne. "Les bloggen min, les bloggen min" Jeg må egentlig bare le.
It's all about me Skrevet 14. april 2010 #7 Skrevet 14. april 2010 Så lenge det er en grei overskrift og bare en bloggadresse i innlegget ser jeg på det som spam. Og er ikke alene om det. Skriv "link til blogg" eller noe i overskriften så vi slipper å bli lurt så er det en annen ting.
MammaogHerman.blogg.no Skrevet 14. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 14. april 2010 Så feigt, det er greit å slenge dritt på disse forumene fordi man er anonyme eller under et eller annet nick. Har man bare dritt å komme med skal man skrive under med fullt navn, ellers går det ikke an å ta det seriøst.
Piipii Skrevet 14. april 2010 #9 Skrevet 14. april 2010 haha dette her er veldig spesielt. Jeg leste litt i bloggen din. Og vet du hva jeg så dere når jeg var i Narvik nå i påsken hehe. På Narviskfjellet;) Grunnen til at jeg husker det var fordi jeg la merke til noen som strenet opp med vogn og hele familien hadde gule kyllingluer hehe. Utrolig merklig, så verden er ikke stor:)
Gjest ♛ Prins-2008 ♛ Skrevet 14. april 2010 #10 Skrevet 14. april 2010 Kan vell si det slik at di fleste her inne vil ikke at du skal legge ut reklame for bloggen din her inne,enkelt og greit.Tipper di fleste kan navnet på den nå og kan bestemme selv om dem vil inn å titte! Jeg har også blogg,men trenger ikke å få alle brukerne her inne til å titte innom den! Synes DU skal høre litt på dem som du reklamerer for her inne,du får ikke akkurat så mye positive tilbakemeldinger å da er det vel greit å stoppe nå. Kos deg med Herman og Bloggen i mammapermen din
Mammaen til Annabel <3 Skrevet 14. april 2010 #11 Skrevet 14. april 2010 Jeg synes du har en fin blogg jeg. Og jeg kan da fint velge selv om jeg vil gå inn på linken eller ikke. Det er flere tråder jeg går inn på for overskriften passer meg, og så ser jeg at innlegget ikke var interessant for meg likevel. Jeg blir ikke sur av den grunn. Da går jeg ut igjen og leser et annet innlegg. Så enkelt.
Gjest Skrevet 14. april 2010 #12 Skrevet 14. april 2010 Poenget er at du har reklamert for denne bloggen din mange ganger om dagen i dagesvis nå - folk begynner å bli litt lei her inne. Du har helt sikkert en fin blogg, men generelt er det veldig lite sjarmerende med desperate mennesker. Det virker veldig desperat når du linker til hvert eneste innlegg på bloggen din her inne, uten å skrive noe mer. Det virker som om du bare er interessert i å få flest mulig treff på bloggen din - skyt meg hvis jeg tar feil. Titt og ofte dukker det opp innlegg her inne hvor de om vil dele bloggene sine skriver inn adressene sine, eller man linker til et innlegg i bloggen sin som passer inn i en diskusjon. Det er noe helt annet, enn denne spammingen. Tipper at 99 % av alle de som titter innom her jevnlig har fått med seg bloggen din. De som har lyst til å følge den vet om deg og at du oppdaterer flere ganger om dagen. De som ikke følger deg har ikke lyst. Ingen grunn til å ta dette ille opp, du bør heller se at med så mange "negative" kommentarer er det på tide å roe ned denne reklamen litt. Tipper at det er flere enn meg som får litt avsmak, og som styrer unna. Og sånn helt på tampen så har jeg tittet gjennom bloggen din, og jeg tror den hadde blitt mye bedre om du hadde senket skuldrene, tatt permisjon fra jobben din - og skrevet fra hjertet og ikke hele tiden hatt i tankene hva som "selger best" - men det er vel kanskje en "yrkesskade"? Lykke til, og nyt permisjonen din!
MammaogHerman.blogg.no Skrevet 14. april 2010 Forfatter #13 Skrevet 14. april 2010 Ja, det har du rett i. Godt poeng!
Mammaen til Isak Skrevet 14. april 2010 #14 Skrevet 14. april 2010 Feigt å slenge dritt? De fleste som er mest aktive på skravlesida er ikke såå anonyme akkurat. Om man deltar i forumet og faktisk svarer på innlegg blir man kjent med en del mennesker gjennom tida som går!
MammaogHerman.blogg.no Skrevet 14. april 2010 Forfatter #15 Skrevet 14. april 2010 Herregud, verden er liten. Så morsomt at du ferierte i Narvik. Vi som var der hadde jo nesten hele fjellet for oss selv! Er du fra Narvik eller var du bare på besøk? Og ja, det var onkelen og tanta mi og deres barnebarn som løp rundt med kyllingluer, hehe. Holdt på å le meg i hjæl av dem. var tante Wenche som hadde strikket dem selv.
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 14. april 2010 #16 Skrevet 14. april 2010 Er du helt rusk eller????? Ikke klar for bikinisesongen ennå... Vil du se meg??? =P Fy fader, du er jo sylfiden selv..
MammaogHerman.blogg.no Skrevet 14. april 2010 Forfatter #17 Skrevet 14. april 2010 Takk for fint og konstruktiv tilbakemelding! Du har rett i at jeg bør tilpasse linkingen til bloggen til diskusjoner man deltar i. Til mitt forsvar skal det sies at jeg er helt ny her inne, og det tar faktisk litt tid før man ser hvordan ting foregår i ulike forum. Jeg begynner å forstå at mange her inne nesten kjenner hverandre etter hvert. Når det gjelder bloggen min vil jeg ikke si at jeg er desperat, men det er morsomt å bli lest. Synes ikke dere? Dess flere som leser meg dess morsommere er det å komme med flere innlegg som jeg på en eller annen måte håper at folk kan kose seg med. Bloggen min er i hvert fall ikke til for å provosere. Og for meg er det helt naturlig å skrive om de tingene jeg skriver om. Det kjendisstoffet jeg skriver om er ting jeg selv synes er morsomt og har kastet meg over (kule bilder, en morsom historie, litt sladder) og så kan jeg bare håpe at mange andre der ute også synes at det er gøy. Innleggene er definitivt ikke valgt ut etter hva som selger 8selv om jeg forstår hva du tenker). Uansett, jeg skal ha tilbakemeldingene deres i bakhodet; Å delta i forumet med en knagg i bloggen min, ikke omvendt.
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 14. april 2010 #18 Skrevet 14. april 2010 Jeg hadde ikke fått med med bloggen før i går kveld..... og jeg synes den var artig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå