Mai♥ April♥ Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 Skal ut å kjøpe vårsko til jenta mi på snart 2. Tenkte joggesko er greit å kjøpe. Har sett at det finnes noen med gore tex og de er jo endel dyrere enn de uten. Bør man kjøpe med gore tex eller ikke? Hun har jo støvler hun bruker når det regner. Noen som har noen sko å anbefale?
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 14. april 2010 #2 Skrevet 14. april 2010 Pony sline joggesko er fine til de minste synes jeg.
Bunnies by night Skrevet 14. april 2010 #6 Skrevet 14. april 2010 Jeg er veldig fornøyd med Viking goretex til min 2-åring, de brukte han også i høst. Det er litt robuste joggesko hvis jeg kan si det slik;) Vi brukte de til og med i stedet for gummistøvler(mye bedre å ha på for småttiser i fjor høst - og fikk kun god tilbakemelding fra barnehagen. http://www.xxl.no/barnas-xxl/sko-for-smaa-foetter/fritidssko/sparrow-velcro-mid-gtx-1054567
Fire småtroll Skrevet 14. april 2010 #7 Skrevet 14. april 2010 Begge jentene mine (ei på 1 år og ei på 2 år) har fått Geox joggesko. Er veldig fornøyd med dem, de er myke og gode på foten. Jeg kjøpte på Skoringen, men tror de fleste kjedene har Geox sko.
BlåBlå Skrevet 14. april 2010 #8 Skrevet 14. april 2010 Vi bruker alltid gore tex i overgangen mellom vinter og vår og sommer og høst. Da er det ofte litt vått - og vanlige joggesko er ikke vanntette. Har joggesko i tillegg, det kjøper vi litt seinere, rundt 17 mai tenker jeg. Da er jeg sikker på at de ikke vokser ut av dem før høsten.
Gjest Skrevet 14. april 2010 #9 Skrevet 14. april 2010 Vi har Viking Gore tex joggesko, greit å ha vanntette synes jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå