★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 hei dere:) tenkte jeg bare vill spørre her inne også og kanskje få noen beroligende svar... altså er gravid i min 12 uke med veldig etterlengtet ivf baby:) problemet er at jeg har spottet og blødd om en annen siden uke 6:( har fåt tett oppfølging selvfølgelig siden det er ivf osv...får beskjed om at blødningene bare må gi seg av seg selv...men guud så nervøs jeg blir hver gang de kommer!! er jo selvfølgelig redd det skal gå gale nå som vi endelig har klart dette kunststykke..... tenker at det " skal" jo ikke blød 2 og 3 trim.....(?)noen her som har blødd i disse trimestrene men at det har vært helt ufarlig? vet at det ikke kommer fra morkaken og alt var lukket og låst.....kan man blød hele svangerskapet uten at noe er gale? takk for svar.....
megoglille Skrevet 14. april 2010 #2 Skrevet 14. april 2010 Hei du, Jeg blødde flere ganger i 1.trimester og nå har jeg snart termin og alt har gått fint! :-) Jeg har ikke blødd i 2. og 3. trimester, men gynekologen som sjekket meg etter blødningene sa at det kunne hende at jeg kom til å blø litt resten av svangerskapet uten at det var noe galt. Håper du slipper å blø mer nå da, det er vel helt klart mest vanlig i 1.trimester, også gir det seg. Lykke til!! :-)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 14. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2010 tusen takk for svar og masse lykke til med fødsel og alt som kommer etterpå håper det slutter eller ihvertfall avtar kraftig inne uken er omme....xxxxx
shoqut Skrevet 14. april 2010 #4 Skrevet 14. april 2010 Jeg blødde ikke i 1. trimester, men har hatt litt småblødninger pluss en litt større i 2. trimester. Alt er bra med babyen allikevel, har 8 dager igjen til termin nå
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 14. april 2010 #5 Skrevet 14. april 2010 har blødd masse i 2 trim.. å har vært svett inn til margen flere gang .. men har heldivis fått en kjempe kjempe bra oppfølging!!! så selv om æ har vært redd har æ følt at lege og jm har gjort det de kunne for å roe mæ ! har heldivsi ikke blødd nu på leeenge å det bør holde seg sånn til knøtte kommer ut !
studentioslo Skrevet 14. april 2010 #6 Skrevet 14. april 2010 jeg blødde hver eneste dag da jeg ble gravid. gikk faktisk til lege fordi jeg trodde jeg hadde fått sinsykt lang menstruasjon! Blødde til og med uke 13 ca, etter det sluttet det. termin om to dager og resten av svangerskapet har gått kjempefint:-) Så for de fleste som blør litt i begynnelsen går det bra!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 14. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 14. april 2010 tusen takk for svar jenter! det satt jeg stor pris på,,,,"godt" å høre jeg ikke er den eneste med litt skrullete kropp!!;)håper blødningene gir seg løpet av uken og at jeg kan få slappe av snart og bare nyte dette her.... lykke til alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå