Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har aldri opplevd det før, men idag 2 dager før ikm, så spottet jeg bittelitt! kan det være tegn på graviditet, Eller er det et sikker tegn på at mens kommer? Skal vente med å teste.. er bare spent siden jeg aldri har opplevd det der før

260185

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok en rask titt på deg.. Jeg får opp at du ikke er gravid akkaurat nå.. Får opp at du enten ska flytte eller ut å reise snart.. Innen 1 år ,men tror fra nå og innen 8 mnd..Kan det stemme at du ska ut å reise?? Får dette opp veldig sterkt assa..Men som sagt så la jeg ikke kort på deg.,men bare tok det jeg fikk opp.Pleier å legge tarot og mine evner,men denne gangen la jeg da ikke kort.. Lykke til,,

Skrevet

jeg skal ikke ut å reise nå, men kan hende det blir flytting innen et år.. bor ikke sammen med kjæresten min ennå, siden han bor 1 time unna.. og jeg har jobb her jeg bor nå.. ser du noe om vi blir å flytte sammen og mine sjangser til jobb der?

takk for svar :=)

Skrevet

Ja,det er nok flytting her ja.Jeg har ikke fødselsdaton til din kjære men tror nok det er han du ska flytte sammen med.. Tror du får en jobb hvor du vil trives godt..Du er litt beskymret over det,men ikke vær det.. Lykke til videre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...