Gå til innhold

Når begynte deres barn og le? Og ler dem lett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det gjør ikke min baby.. Lo for første gang 2. April (4 mnd) og har ledd 6-7 ganger siden da.... :( Prøver alt for å få han til å le, meeeeeeen, nei :'(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lo første gang 5-6 uker gammel. husker ikke helt. og etter det hadde jeg såååå lyst å høre det igjen men kom bare smil :) tok vertfall to uker før jeg fikk høre latteren igjen. så noen dager, og så kom det oftere og oftere men det var vanskelig. da hun var 4 mnd lo hun mye. nå ler hun hele tiden når jeg lager ansiktsuttrykk, rare lyder eller kiler henne. 7 mnd :)

bare vent, kommer nok oftere og oftere etter hvert go det skal mindre til ettre hvert også :)

Skrevet

Jeg syntes også min lille var litt "seig" og gjerrig på latteren sin i starten. Han var vel nærmere fire måneder da han lo første gang. Han lo stort sett av fysiske ting, at jeg liksom kastet han opp i luften og sånne ting.. Ikke antydning til å trekke på smilebåndet uansett hvor ville prompelyder jeg laget på magen hans eller hvor artige borte/tittit leker jeg fant på.. He he...

Det har dog kommet mer gradvis, og nå som ettåring ler han mange manger ganger hver eneste dag! Deiligste lyden som finnes:-)

Skrevet

Første gang var hun nesten 2 mnd., så gikk det 1 mnd til neste gang hun lo, men da løsnet den litt om senn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...