Gå til innhold

Blir litt skremt av min egen sønn :O

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er nå 1 år og 9 månder, og han har blitt så flink (skremmende flink!) til å skal hjelpe til her hjemme. Når vi er ferdig med et måltid, så samler han sammen bestikk og kopper på fatet og bærer det fra bordet og skal plassere det på kjøkkenbenken, så kommer han å henter resten som er på bordet, f.eks. melkboksen som han skal sette i kjøleskapet! Så kommer han igjen å henter pålegge :D Og om han har skittet til verandadøren med skitne barnehender, så henter han pakken med våtserviettene for å tørke opp skitten! Når jeg skal henge opp nyvasket klær på stativet, så tar han taki et og et plagg og rister det skikkelig før han gir det videre til meg! *sukk* Når oppvaskmaskinen skal settes på, så kommer han med en gang for å løftet opp døren og for å trykke på kappene. Og når jeg skal frem med stubordet for å vaske, så kommer han og tar taki og flytter bordet sammen med meg mens han lager en slik "nå tar jeg i" lyd :) Han setter jo stolene inntil bordet etter bruk også! Henger opp håndduken på kjøkkenet om den har falt ned gjør han også... :o Om han finner noe rask på gulvet - plukker han opp det og springer konsekvent til søppelbøtta under vasken for å legge det dit!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nyt det mens du kan... :D

Skrevet

Nååååh så søtt!

Håper mitt lille gull blir slik også, tar han etter meg så blir han det, tar han etter faren så blir han rake motsetningen ;)

Skrevet

og det var noe å bli skremt av?? Er heeeelt normatl i den alderen, da da tar de etter å vil gjøre alt de voksne gjør...

Skrevet

00.09: Blir skremt for jeg syns har er så skremmende flink:))

Typisk at det skal komme slike gjøker som deg:)

Skrevet

Han er flink, men det er helt normalt. I den alderen vil de fleste hjelpe til og kopiere det voksne gjør. Senere går det opp for dem at det er arbeid:-)

Skrevet

Flink han er:) men det er helt normalt. Begge mine gjorde det samme, som noen sa, nyyyt det mens du kan;) nå må jeg friste med både det ene og det andre hahaaaaaa:/

Skrevet

Kjekt at han vil hjelpe til da:) kryss fingrenne for at han fortsette slik:) og gi han mye ros for det han gjør:) Vær stolt av han...

Ikke alle unger som er så flinke...

og med mannfolk blir det værre med åra:Phehe

Skrevet

Det er mange mannfolk som er flinke i huset. Min er flinkere enn meg, og han blir ikke verre med årene:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...