Bizzy snart 4små - på overtid! Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Da ligger jeg her på sofaen da med kynnere som jeg er redd muligens har gått over til begynnende rier, river i allefall godt i korsryggen... Slimproppen tror jeg har drevet og gått siste uken, med mest i går. Rart, har jo liksom hatt all verdens av tid, så her er så godt som ingenting i orden til nurket... Så selvom jeg trodde jeg aldri skulle si dette.. Så kunne jeg tenkt meg å gå en uke til... :/ Ikke har jeg funnet frem klær, hentesettet ligger i en eller annen eske i kjellerboden, vogna er ikke vasket og står i garasjen, vugga er enda ikke hentet hos søstern og huset ser seriøst bombet ut. Da jeg har hatt mer enn nok med å komme igjennom dagene med tre små barn i det siste... Jaja, håper det roer seg så vi kan fikse litt i løpet av de neste dagene.. Hvis det ikke gir seg og vi tar turen på føden i natt, så blir det litt av en jobb på mannen de dagene vi er på sykehuset :-p
opsi fødeklar Skrevet 14. april 2010 #2 Skrevet 14. april 2010 hehe samme her. Hadde maseveer i hele går selv, på kvelden med 7 min mellom, men det ga seg når jeg sovna. Du da? Er du så heldig og er på føden?
Bizzy snart 4små - på overtid! Skrevet 14. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2010 Puh, det gav seg ved 2 tiden!! Så i dag er planen å være litt effektiv med forberedelser og klesvask Har maserier i dag også, men ikke i nærheten så kraftige og regelmessige som i går.. Men slik var det de siste to ukene med tvillingene, før jeg ble igangsatt etter vannavgang, Så det nærmer seg, men jeg kan jo risikere å gå med maserier en stund denne gangen også Kanskje en måte for kroppen å signalisere at jeg må få ræwa i gir og gjøre klart... Så da håper jeg egentlig at jeg får vente til Onsdag neste uke.. Det passer best i forhold til mannens jobb og barnevakten
megoglille Skrevet 14. april 2010 #4 Skrevet 14. april 2010 Våknet i natt og trodde at noe var på gang og min første tanke var "å nei, ikke enda, jeg har jo ikke fått gjort det og det og det..og dessuten er det mannen sin bursdag idag, det er jo bedre om han får sin egen dag.." Huff, mye rart man skal tenke på. Men det dabbet av, og nå kjenner jeg ingenting lengre, og verst av alt så er jeg litt skuffet nå.. :-/ Jaja, det er vel som du sier, kroppen sier ifra at nå er det på tide å få ting klart og jeg gleder meg jo enormt til å få han ut.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå