Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 men: Jeg og den nye kjæresten min har funnet ut at vi begge har klamydia. Vi fikk antibiotika i dag,men det jeg lurer på er: Vi tok medisinen samtidig,hvor lang tid tar det før vi er friske,og kan vi ikke ha sex i mellomtiden??
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 Man bør ikke ha sex under behandling, selv om den du har sex med også får behandling. Noe om at det kan gjøre behandlingen ineffektiv siden man stadig blir smittet på nytt. Med en gang behandlingen er ferdig er det fritt frem:)
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #4 Skrevet 13. april 2010 Aha,takk for svar Men hvor lenge må vi vente?? Nettopp blitt sammen så det er vanskelig å la være HI
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #5 Skrevet 13. april 2010 Litt kjedlig om behandlinger virker på deg og ikke på han, men så har dere sex i mellomtiden, også ender det opp med like mye klamydia når dere er ferdige med kuren som når dere begynte.. En av mine venninner ble også frarådet å ha sex ganske lenger (4 uker) etter hun begynte på den kuren, for å la livmoren slappe av og komme seg "til hektene" igjen, men legen min sa ingenting til meg om det når jeg hadde klamydia. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #6 Skrevet 13. april 2010 Og forresten, dere bør vente til kuren er ferdig og dere begge har testet dere og fått bevist at dere er fri for klamydia. Men kan jo kose dere med andre ting imens da
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #7 Skrevet 13. april 2010 Mulig det er forskjellige typer antibiotika man får, men jeg fikk en 7 dagers kur og anså meg som ferdig med en gang siste pilla var svelget:) 7 dager er lenge når man har ny kjæreste, men bruk fantasien. Man må jo bare unngå EN ting:)
serin@ Skrevet 13. april 2010 #9 Skrevet 13. april 2010 Dere må ikke ha sex på 6 dager. Dere kan re smitte hverandre! Kjipt, men slik er det
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #10 Skrevet 13. april 2010 Unngå bare EN ting? Nei, der tar du veldig feil. Det er et par ting til man bør unngå.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #11 Skrevet 13. april 2010 Fikk en sånn engangsskur som de kalte det. AZITROMAX 500 mg... Hi ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå