Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tar dere med mange skift til babyen på sykehuset? Hørt at man låner klær på sykehuset, og kun trenger hjemreiseklær? Hva tar dere med til babyen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar med det vi har planlagt å reise hjem i. Syns det er deilig å kunne bruke sykehusklærne de første dagene! Veldig kjekt å bare kaste de i skittentøyet og ikke tenke mer på det ;)

Skrevet

Eg vil anbefale deg å ta med noen klær.

Alltid kjekt med noe eget.

Og husk lue.

Når jeg fødte sist, så kom en barnepleier å spurte om eg hadde med en lue til ungen, sykehuset hadde ikke flere, og hun ville anbefale at ungen hadde en liten tynn bomullslue på seg, selv om det var i juli måned. Husk at det er fra hodet ungen mister mest varme.

Skrevet

Jeg har med et sett til å reise hjem i og lue. Har også pakket en liten flis dress i tilfelle det er litt kaldt den dagen vi skal hjem:) Pakket også en gulpeklut siden det sikkert blir en tur innom farfaren for å vise fram gutten på tur hjem til farmoren:)

Skrevet

Jeg tar med litt klær som hun kan bruke på sjukehuset, var så utrolig dårlig utvalg der sist. så vi måtte faktisk bruke noen av klærne hun fikk i gave.. men hvertfall hjemreiseklær, lue og et teppe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...