Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 "Halsbrann de luxe......!!" Plutselig ble jeg minnet på hvordan forrige svangerskap var... med halsbrann... Er det noen som har gode råd? (bortsett fra å drikke melk, for det tåler jeg ikke lenger. )
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 Banan.. Love hearts skal visst funke.. Spis lite, sent og ofte. Gaviscone skal visst funke, jeg syns det smakte jævlig, så holder meg unna det.
♡ A & E ♡ Skrevet 13. april 2010 #4 Skrevet 13. april 2010 Enig! Smaker dritt men eneste som hjalp. Og når du har tatt en stor slukr så prøv å holde deg litt i ro.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #5 Skrevet 13. april 2010 Gaviscon prøvde jeg forrige svangerskap, eneste 2 gangene jeg spydde i hele svangerskapet
Gjest Skrevet 13. april 2010 #6 Skrevet 13. april 2010 Mandler Finne ut de matvarene som gjør det værre og unngå de (for meg er det risgrøt, sjokolade, bananer, krydder) Spise bittesmå måltider Loveharts Hodet høyt i senga (masse puter slik at du ikke ligger flatt, eller et par bøker under sengeføttene ved hodeenden) Føde.....
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #7 Skrevet 13. april 2010 Tusen takk for svar Husker faktisk at jeg nesten satt å sov i senga de siste 2 mnd forrige gang.. Min kjære hadde bare en liten pute å ligge på, for han ofret de andre til meg
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #8 Skrevet 13. april 2010 LINK!! Jeg hadde sykt halsbrann i svangerskapet og det eneste som funket tilslutt var LINK tyggetabletter fra apoteket (reseptfritt).. Mange tror de ikke kan brukes av gravide, men det kan de.. Funker veldig mye bedre enn gaviscon, som jeg prøvde først.. LINK; LINK; LINK!!!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #9 Skrevet 13. april 2010 Et av de beste kjærringrådene er faktisk rå gulrot. Bare knask i vei, jeg ble selv overrasket over hvor godt det hjalp.. Ellers er jo vaniljeis en god kveldsmat da
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #10 Skrevet 13. april 2010 Takker Tar til meg alle gode råd, for dette var jæ.... :S
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #11 Skrevet 13. april 2010 bananer og melk (men det tåler du jo ikke lenger.. ) :-) Har hørt at mandler eller nøtter av et eller annet slag også skal hjelpe.?
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #12 Skrevet 13. april 2010 Vaniljekrem? Gikk nok bøtter av det her, men krever nok litt mer trim/bevegelse ved siden av, så du slipper masse ekstra vekt pga halsbrann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå