Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Jenta mi på 7 år har hatt en veldig stygg hoste i litt over en uke. Er ikke slimhoste, men hun får skikkelig hostebyger og hoster til hun kaster opp. Hun hoster stort sett hele natten igjennom. Ellers er hun i fin form. Ikke noe snørr eller feber. Har prøvd med hostesaft men synes ikke den har noe virkning. Ville dere tatt henne til lege?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 Ja. Sønnen min har fått beskjed om muligens astma. Kanskje jenta di også har det? Ta henne med til legen.
Gjest Skrevet 13. april 2010 #4 Skrevet 13. april 2010 Jeg ville nok ha begynnt å tenke på det etter ei ukes tid, ja. Broren min hadde barneastma (dvs den gikk over i løpet av starten på tenårene) og husker han hostet noe forferdelig på natta og ellers merket vi veldig lite til det. Greit å få sjekket ut i hvertfall:) Om ikke annet kan det hende legen har tips til en hostesaft som har effekt.
♡ A & E ♡ Skrevet 13. april 2010 #5 Skrevet 13. april 2010 Ja. Om du kontakter lege hver gang det er slik for de en oversikt over hvor mye hun sliter. Eldstemann hadde mange slike omganger og etter flere legebesøk fikk vi hostesaft på resept og astmamedisin han bruker ved forkjølelse. Så når de verste hostekulene kommer kan vi roe det ned litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå